Beantwoord

Pay and Go

  • 27 November 2017
  • 10 reacties
  • 416 Bekeken

Ongevraagd en zonder verwittiging zet Proximus mij van Pay and Go Easy naar Pay and Go Original !
Niet met mij ! Ik stap over naar Telenet . Heel veel goedkoper !!!
icon

Beste antwoord door IngeDC 28 November 2017, 11:44

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Karel, Pay&go Easy wordt niet meer aangeboden sinds 01/06/2016. Wanneer je deze formule gebruikt kan je het blijven behouden. Een wijziging zal niet automatisch worden uitgevoerd. Kan je mij het betreffende oproepnummer via een privé bericht bezorgen? Dan kan ik dit verder voor je nakijken. Een privé bericht kan je ons sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Gr inge
Beste Inge,
Ik heb geprobeerd uw bovenstaande raad te volgen maar het lukt me niet.Ik heb nochtans een account op Proximus.
Kan ik het gevraagde melden via mijn e-mailadres ? karel.joseph@skynet.be
Reputatie 7
Badge +4
Als u ingelogd bent op dit forum moet u toch op onderstaande link kunnen klikken en een privé bericht sturen naar Px medewerkers
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Het latere antwoord kunt u vervolgens lezen door boven op uw naam & privé-bericht te klikken (wanneer ingelogd op het forum)
er is soms een probleem dat ik deze morgen ook opgemerkt heb dat je een post verstuurt op het forum en als je dan deze verstuurd hebt en ook gelukt is, stelde ik een paar keer vast dat je inderdaad daarna niet meer ingelogd bent op het forum, maar dit probleem heeft niet lang geduurd.
Ik lees : "Een wijziging(van Easy naar Original) zal niet automatisch gebeuren" ??? Ik heb nochtans jaren lang Easy gehad en betaal nu de veel duurdere Original ! Mijn echtgenote heeft ook reeds jaren Easy en nog steeds .Hoe kan dit ?
Geen reactie meer ?
Reputatie 7
Badge +4
Indien u na 14 dagen op uw privé bericht nog geen antwoord hebt ontvangen (controle door in te loggen op het forum op uw naam klikken en naar privé berichten kijken) kunt u het misschien nog eens anders proberen via onderstaande link
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
ik ken mijn tf nr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag (of klacht indienen eventueel)
e-mail ons helemaal onderaan de webpagina
opmerking: onderaan zie je dit niet staan als je de link volgt zoals hier juist boven in het bericht staat je moet bv als volgt te werk gaan:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"

dit is voor factuur maar je kan een ander optie kiezen eventueel, al zullen ze dit wel naar de juist dienst doorsturen waar je vraag toebehoort.
Indien u na 14 dagen op uw privé bericht nog geen antwoord hebt ontvangen (controle door in te loggen op het forum op uw naam klikken en naar privé berichten kijken) kunt u het misschien nog eens anders proberen via onderstaande link
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
e-mail ons helemaal onderaan de webpagina
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Karel, het spijt me. We hebben geen mogelijkheid om de oude "Easy" opnieuw te activeren. Wel kunnen we je informeren over onze huidige prepaid tarieven. Groetjes, Cindy
Voor heel kleine GSM-gebruikers (derde leeftijd) was Pay and Go -Easy gemakkelijk en goedkoop.
De verhoging naar Pay and Go-Original (zonder verwittiging nog wel) is drievoudig.
Wat een verschil met Telenet ! Het is onbegrijpelijk van Proximus !

Reageer