pauze en doorspoelen van programma's


hey,

ik kan mijn ondertittels van programma's gedurende meer dan 1minuut niet lezen omdat door het doorspoelen die verdomde witte pijl met blauwe balk altijd zo lang zichtbaar blijven en gedeeltelijk mijn ondertitels verbergen. weet iemand hoe dat komt?

grtjs

10 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Technisch euveltje die bij mij soms ook voorkomt, zal wel bij de provider liggen, zou de decorder even resetten en zien wat dit heeft!

Stekker 10 sec uit, terug in en wachten tot de volledige opstart.

groetjes,
Reputatie 5
Badge +3
Beste Reine, ik heb zojuist een reset van de decorder gedaan, daarna een film laten spelen via de harde schijf (PVR), bij het terug op de play toets drukken na het vooruitspoelen bleef de pijl met balk amper 1 sec staan, zal het blijven volgen en je, indien nodig, op de hoogte houden;

Mvg.
De decoder af en toe eens een factoryreset geven voorkomt ook veel probleempjes, ik stel dit vast als ik te lang wacht van te facoryresetten dat er zich af en toe problemen voordoen maar als ik het niet vergeet van om de 3 weken eens te factoryresetten dan komen er geen problemen voor bij mij.

Het is een kwestie van gewoonte en ik weet het, het zou theoretisch niet mogen zijn maar de praktijk bewijst het tegendeel !

Elsa
Reputatie 5
Badge +3
Ik voer enkel een facreset uit als het met een gewone reset niet opgelost is...als alles normaal werkt blijf ik er gewoon af, BGC raad aan om 1x in de maand een decorderreset te doen, zelfs dat doe ik niet. Als de decorder blokkeert, zoals ik vorige week heb voorgehad, dan trek ik de stekker uit, al was het al een hele tijd geleden.

Ik voer de factoryreset uit om de drie weken omdat als ik anders al dikwijls meegemaakt heb dat de PVR opname die dan juist bezig ook verdwenen is al hij blokkeert en je verplichrt bent hem te factoryresetten en sedert ik dit om de drie weken doe heb ik dit nooit meer voor (ik neem veel op in cpvr en bijna nooit in npvr)

groetjes,

Elsa
Reputatie 5
Badge +3
Als de decorder een PVR opname doet en dan juist blokkeert heb je inderdaad pech dat je opname gaan vliegen is, heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt.

Beste Elsa, hopelijk blokkeert jouw decorder niet daags na een factoryreset...in de 3 weken die erop volgen kan er altijd een fout optreden!

groetjes
Ja ik kan alleen maar zeggen dat ik het niet meer voor heb sedert het factory resetten om de drie weken en dit is nu al lang dat ik dit doe, die oplossing had ricy mij voorgesteld en schijnt tot nu toe te lukken, meer kan ik niet zeggen.

ricy had mij gezegd dat hij dit geruile tijd in het oog had gehouden en dat het blokkeren met nood aan factory reset bij hem nog nooit korten was geweest dan 19 dagen .

Dus hij resette zijn decoder uit gewoonte om de 14 dagen.

Iedereen moet maar zelf uitvissen natuurlijk als het nodig is of de moeite wilt doen om dit frequent te doen.

Elsa
Reputatie 2
Wat is het verschil tussen factory resetten en gewoon resetten ? Hoe doet men dat factory resetten ?
Groetjes
Beed
Reset van de decoder doe je door hem 5 seconden zonder spanning te zetten door stopcontact uit te trekken of eventueel schakelaar achteraan.
voor factory reset van decoders surf naar -> hier
hey, Ik heb al 3x gevraagd bij Proximus hoe ik die irritante informatie-balk kan uitzetten..... Geen antwoord.

ik kan mijn ondertittels van programma's gedurende meer dan 1minuut niet lezen omdat door het doorspoelen die verdomde witte pijl met blauwe balk altijd zo lang zichtbaar blijven en gedeeltelijk mijn ondertitels verbergen. weet iemand hoe dat komt?

grtjs

Reageer