Paswoord e-mail


Beste,

Deze ochtend omstreeks 10u is het paswoord van één van mijn skynet-webmail accounts gewijzigd (niet door mezelf). Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn webmail.

Groeten

10 reacties

bij mij juiste hetzelfde, paswoord kunnen resetten via e-services (ofwel werkt het nu gewoon terug), mailbox is wel leeg ...
Reputatie 1
Badge
Idem,geraakte niet meer aan mijn e-mails.Nu terug in mailbox maar mails nog niet beschikbaar....maar die komen straks wel(dit gebeurt meerdere malen,dit is in feite een oud zeer).En inderdaad mails zijn er terug...dus geen paniek.
beste,


ik heb een soortgelijke vraag, mijn moeder heeft sinds jaar een dag een belgacom.net email adres. ooit configureerde iemand dit op een outlook.

het is waarschijnlijk een tiental jaren geleden dat ze het wachtwoord van dit email adres moest ingeven en ze heeft ook nooit haar mails bekeken vanop een andere computer.

ze heeft dus geen enkel idee vanop welke site ze kan inloggen en hoe ze eventueel haar wachtwoord opnieuw kan te weten komen(want dit is ze ondertussen vergeten.


kan iemand haar helpen?


groetjes
ik heb namelijk nog een vraagje,


in de e services zie je ook een mailbox staan van een adres met een lucratieve lettercijfercombinatie.... is dit bij iedereen zo?

wat hiermee aan te vangen?


gr
Reputatie 4
Badge +2
11:00 Ik heb net hetzelfde probleem. Ik vermoed dat het probleem bij de skynet server ligt.

Deze morgen heb ik echter mijn e-mails nog kunnen binnenhalen.

Mijn xxxx@belgacom.be e-mailadres werkt wel nog.
Zelf geraak ik terug in mijn mailbox, met het oude paswoord (zonder reset). Maar net zoals Jeroen ben ik al mijn mails kwijt...
Reputatie 1
Badge
Die mails gaan niet verloren.Die komen wel terug te voorschijn.
elias, jouw vraag heeft niets te maken met dit probleem ... maar als je via e-services kan inloggen kan je ook het paswoord van de mailbox (met de cijfercombinatie) daar aanpassen, dit is de primaire mailbox welke aangemaakt wordt, de email adressen die je zelf kiest zijn aliassen op deze mailbox

de mail kan gelezen worden via webmail.skynet.be waar je ofwel de alias (makkelijke naam) of de cijfercombinatie fbxxxxxx ingeeft als login en het aangepaste paswoord.

op het internet kanje ook softwarepaketten vinden welke het paswoord dat bewaard is in Outlook (express?) kan weergeven, iets gevaarlijker en wat kennis vereist zodat je geen virussen binnenhaald

maar zoals gemeld zijn er momenteel nog problemen bij Skynet

mvg

Jeroen
ok Dirk, tx for info, even (bang) afwachten, zitten redelijk wat belangrijke mails in de sent items, dit is de eerste keer dat ik dit merk bij skynet (toch al meer dan 5 jaar actief gebruik)

iemand enig idee hoe je de sent items kan archiveren ? ik maak mij nu recent de gewoonte mezelf in CC te zetten zodat de verzonden mail ook in mijn eigen inbox komt, welke dan ingelezen wordt in de client (outlook)
Mss best een privé bericht naar Eva, dat kan je door HIER te klikken

en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login,
e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.









Wie is Eva?
Eva is medewerkster bij de Belgacom klantendienst. Zij is uw bevoorrechte
gesprekspartner op verschillende forums. U vindt een bepaalde info niet terug
over een Belgacom-product of -dienst? U bent op zoek naar een telefoonnummer?
Een onlineformulier werkt niet meer? Dan is Eva er om u te helpen.

Waarom die aanwezigheid op forums? Meer en meer mensen willen hun
(on)gelukkige klantenervaringen delen met anderen op allerlei forums. Onze
aanwezigheid werd dus noodzakelijk om u beter te informeren. Maar wij rekenen
ook op u om ons te helpen ons te verbeteren.

Tot binnenkort op de forums!

Reageer