pas overgeschakeld van telenet, maar internet is gwn super traaag..

  • 22 March 2012
  • 17 reacties
  • 837 Bekeken

ben pas overgeschakeld van vdg van telenet naar belgacom (met grote spijt op moment) ik dacht dat da ongv etzelfde ging zijn kheb zon packet van 25mbs en ik heb dus 4.60mbs download en 0.40mbs upload... ik wouw 2TV's aansluiten, wat dus ni ging want ik kan dus geen 2 tvs tegelijk omdat de snelheid gwn telaag is, 1tv+inet is gwn een regelrechte ramp.. ik game heel veel en ik vind dit internet gwn zielig zelfs.. ik denk er zelfs aan om men abo gwn optezegge al want hier ben ik totaal niks mee.. mijne gameboy gaat sneller als men pc -.- ben er egt niet tevreden mee, en vdsl is pas in 2014 beschikbaar hier ... joepie kheb net een contract en kan er totaal nikx mee aanvange nu . kvoel me serieus gekloot.

men klanten nummer is 606414093

17 reacties

je zal nog op adsl aangesloten zijn, is natuurlijk klote....... dit had je vooraf wel kunnen weten door de belgacom tv beschikbaarheidstest te doen, maar dat kunnen nieuwe klanten zondere enige kennis natuurlijk niet weten ..... een oplossing zal er niet meteen zijn, zit je nog in de bedenktijd?

mvg
heb het nog maar 1 dag dus.. was omdat men ouders naar belgacom woude met tv kabel, dusja mijn internet gingerook aan omdat ze de kabel kwame aflsuiten door de overschakeling, enja telent internet = via kabel..die er dus niet meer was.. mijn internet waar ik voor betaalde ineens mee afgeslote terwijl het apart contract is onder andere naam enzo :s dusja ik schakel ineens mee over nr belgacom en de instaleur stond vndg zelf versteld, khad 2 tvs wille aansleuten enal, en das dus ni gelukt.. 1ne aangesloten en internet da om het uur nekeer uitvalt.. ni egt een aanwinst
ik ken het probleem... kon alleen opgelost worden door een draad van 16 dwars door het huis


good luck...
als je echt ontevreden bent moet je onmiddellijk uw contract opzeggen. Zover ik weet heb je 7 dagen tijd om uw contract op te zeggen.
tga geen 7dage duren hoor bart 😛 da internet ga hier met een record snelheid buitevliege 😛 aan 100mbs
Reputatie 7
Badge +1
Hoe hebben jullie dat besteld? online, aan de telefoon of in een Belgacom Center ? wat als je bij bestelling gezegd hebt dat je 2 TV's en VDSL2 (voor snel internet) wilde, en ze hebben bevestigd dat dat mogelijk was, dan ben je misleid en kan je opzeggen. Tenzij een aansluiting aan de glasvezelcabine alsnog mogelijk is. Misschien kan Eva het laten uitzoeken.
Badge
Infeite wat Bart zegt is juist denk ik,en dan had je beter bij telenet gebleven voor dat internet.Wat dat dan betreft met televisie moet je maar uitvechten met je ouders.Maar je zit nu natuurlijk weer met die 50€ activatie kosten moest je terug tnternet bij telenet nemen.Dit mag je ook niet vergeten.Of er zou een promotie moeten komen rond pasen.
Sorry mensen, maar ik moet dit toch echt even vragen... Is Jeffrey's taal- en tekstgebruik nu een soort van modern 'internet-jargon', of is dit gewoon slecht geschreven?

Dat is tegenwoordig de taal van de jeugd ! Knipogen

groetjes,

Elsa
ja heb et via telefoon besteld.. en verkoper zei dat alles goed ging gaan inet voor gamen, en 2 tv's etc.. mr ja ik kan ni eens 2 tvs aansluiten, en kan maar aleen op tv of internet, niet beide tegelijk.. ik vind tog datze het de klante moete vertelle als hun lijnen zo oud zijn voor ze overschakelen, want nu zit ik dus met dit probleem had ik evegoed bij telenet kunne blijve, ik betaalde wel meer maar ik kreeg wel waar ik voor betaalde wat ik dus bij belgacom niet krijg, ik betaal 25mbs download en krijg maar 4.90mbs download..
Badge
Dat is de taal van telenet, grr verdomde smylies. Lachen wie het begrijpt.Het leven kan toch zo schoon zijn.En denk dat de helft het niet begrijpt.Zij blij dat god die domoren geschapen heeft.
uwe post was ni egt helpvol axana.. zou ook wille datge nie zon dinge post alst tog maar onzin is waar ik niets mee ben. god en domoren kunnen mij ni helpen, en gy blijkbaar ook niet. na et weekend zit ik weer bij telenet tege 50 mbs download, kank es goe lache met belgacom telefonishe klantendienst want die wete denk ik zelf nie waar ze aan beginnen voor ze iemand iets verkopen.
Badge
@ jeffrey; daar staan hier immer wel twee postings van mij.Als jij ze niet helpvol vind kan je even goed (ga het hier nu niet niet zeggen om het nog proper te houden),maar dan hoef je ook geen raad aan iemand te vragen als niemand andwoord mag geven. En als jij die 2de posting niet begrijpt dat zou best kunnen is een doordenkertje.Is niets persoonlijks.Dus die domoren is algemeen. maar één ding weet ik zeker,en dat is dat we elkaar nog zullen tegen komen.En ik zit hier nu niet met een glazen bol.En dat is weer zo een door denkertje.En daarom zei ik daarstraks het leven kan toch zo schoon zijn.Ik denk dat daar toch niets met mis is hé.Ik ben aleenstaand en zit hier niet met een fles wisky en een hele harem vrouwen hoor.
Reputatie 7
Badge +1
Als je op zinnige vragen geen antwoord krijgt....Wenkbrauw ophalen en ja Elsa..toch sta ik versteld net zoals Teike, maar zoiets is niet nieuw natuurlijk.
Badge
@ sinjoor72 wat bedoel je met die zinnige vragen. Ik heb nu juist 3 woorden boeken doornomen,en begin jij ook al chinees te praten.
het topic staat in het overzicht als :

pas overgeschakeld van telenet, maar internet is gwn super...

het dekt de lading niet echt, maar het klinkt goed

en wat de jeugd van tegenwoordig betreft, ik vraag mij af of die onderscheid kunnen maken, tussen hun taalgebruik op school en wat ze op internet allemaal posten, wat nog nauwelijks leesbaar is voor iemand van gemiddelde leeftijd

mvg
Daar is een heel eevoudige oplossing voor als de tekst niet begrijpbaar is, en dat is er gewoon niet op antwoorden, eenvoudig toch of niet soms.
Trouwens als er hier iemand in het chinees begint te posten dan ga je toch ook moeilijk kunnen antwoorden denk ik !!

'k zou zeggen met alle Chinezen maar niet met den dezen Lachen


groetje,

Elsa

Reageer