Beantwoord

Papieren factuur verschilt van online factuur

  • 8 March 2016
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Badge
Beste,

Ik had onlangs een factuur betwist
Na onderzoek is gebleken dat dit een invloed had op mijn factuur en heb ik een rechtzetting gekregen.
Ik heb hier een schrijven van ontvangen met het nog te betalen bedrag.

Ik heb dit bedrag betaalt maar zag dat er online een ander factuur staat met een ander bedrag (hoge)
0800/22800 gebeld en uitleg gedaan

Daar verzoeken ze me mijn factuur en brief die ik ontvangen heb per post te mailen naar betalingen@proximus.be
Echter krijg ik de mail steeds terug met een fout
Deze dienst zou dan onderzoeken wat er juist aan de hand is

Eva, blijkbaar is dit het verkeerde mail adres, waar kan ik dit wel naar mailen?
Graag een seintje

Thx,
Geert B
icon

Beste antwoord door josm 8 March 2016, 12:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag buelensg,

Via onderstaande link vindt u alle contactmogelijkheden :

http://support.nl.proximus.be/app/contact#call

Mvg,

Jos
Badge
Jos,

Merciekes is verzonden!

mvg,
Geert B

Reageer