Skip to main content
Beste,



Ik had onlangs een factuur betwist

Na onderzoek is gebleken dat dit een invloed had op mijn factuur en heb ik een rechtzetting gekregen.

Ik heb hier een schrijven van ontvangen met het nog te betalen bedrag.



Ik heb dit bedrag betaalt maar zag dat er online een ander factuur staat met een ander bedrag (hoge)

0800/22800 gebeld en uitleg gedaan



Daar verzoeken ze me mijn factuur en brief die ik ontvangen heb per post te mailen naar betalingen@proximus.be

Echter krijg ik de mail steeds terug met een fout

Deze dienst zou dan onderzoeken wat er juist aan de hand is



Eva, blijkbaar is dit het verkeerde mail adres, waar kan ik dit wel naar mailen?

Graag een seintje



Thx,

Geert B
Dag buelensg,



Via onderstaande link vindt u alle contactmogelijkheden :



http://support.nl.proximus.be/app/contact#call



Mvg,



Jos
Jos,



Merciekes is verzonden!



mvg,

Geert B

Reageer