Hoi,
Bij het spelen bij een spel (BF:PR), leek het er op dat ik een soort lag had,
na nader inzien en na een zoektocht op het programmatje WINmtr gekomen,
En inderdaad daar lijkt het op dat ik een flinke packet loss heb,
Hieronder de screen van WINmtr, hoop dat hier een oplossing voor is?
Bladzijde 1 / 1
Hallo, heb je ook problemen met andere online games? Vermoedelijk speelt dit verlies zich echter af op de server zelf waar je dit op speelt. MVG, Wim
Neen niet echt, maar misschien zijn de andere games daar niet zo gevoelig voor?
Is dit normaal dat ik een packet loss heb van 6 tot 10%(tot soms wel 20%) naar mijn modem? (ik ben verbonden met aan ftp kabel).
mvg
Is dit normaal dat ik een packet loss heb van 6 tot 10%(tot soms wel 20%) naar mijn modem? (ik ben verbonden met aan ftp kabel).
mvg
Er treedt altijd wel wat verlies op uiteindelijk per stap dat er gezet moet worden. Hier valt weinig aan te doen helaas. Indien ik je lijnnr via privé krijg kan ik wel eens kijken of je connectie zelf stabiel is.
Je lijn is perfect, ik meet niks van verlies uit. Je kan misschien eens proberen de bbox te herstarten voor de zekerheid, maar voor de rest ziet alles er normaal uit. Het verlies doet zich dus al zeker niet op lijnniveau uit, vermoedelijk dan ook voorbij de proximus servers.
Dit is best wel gek...
Even op een andere computer ook via lan verbonden en de WinMTR test gedaan,
En nagenoeg 0% packet loss naar 'mymodem'
Terwijl mijn computer 6% packet loss heeft?
Enig gedacht wat de oplossing hiervan zou kunnen zijn of wat het zou veroorzaken?
Even op een andere computer ook via lan verbonden en de WinMTR test gedaan,
En nagenoeg 0% packet loss naar 'mymodem'
Terwijl mijn computer 6% packet loss heeft?
Enig gedacht wat de oplossing hiervan zou kunnen zijn of wat het zou veroorzaken?
op mijn laptop eens geprobeerd met WinMTR en krijg ook packet loss als ik het via een DOS commando probeer krijg ik 0% packet loss.
Vind het toch zeer raar, dat mijn pc wel packet loss heeft en de andere pc dan weer niet?
Ik ga de game eens installeren op de andere pc(hopelijk kan hij het draaiend houden, is een ietwat oudere pc).
I keep this updated.
Ik ga de game eens installeren op de andere pc(hopelijk kan hij het draaiend houden, is een ietwat oudere pc).
I keep this updated.
Het is ook zo dat ik het ene moment wel packet loss meet op de weg naar google.com en andere keren dan ook weer niet, dat zal ergens onderweg in één of andere router gebeuren zeker en als hij dan een andere weg volgt zal het weer goed zijn !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.