Packet loss

  • 30 January 2016
  • 8 reacties
  • 442 Bekeken

Beste,

ik heb problemen met mijn game server in London door een packet loss bij Belgacom. Hierbij de resultaten van WinMrt.

|------------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| dsldevice.lan - 0 | 582 | 582 | 0 | 0 | 17 | 0 |

| 1.96-243-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be - 0 | 582 | 582 | 15 | 20 | 46 | 20 |

| lag-79-100.iarmar3.isp.belgacom.be - 16 | 582 | 490 | 16 | 21 | 39 | 22 |

| 91.183.246.180 - 87 | 582 | 77 | 20 | 25 | 235 | 22 |

| 83.217.238.85 - 0 | 582 | 582 | 27 | 29 | 44 | 29 |

| ae-1.r00.londen10.uk.bb.gin.ntt.net - 0 | 582 | 582 | 27 | 29 | 40 | 28 |

|NTTEIPNOC-0.a00.londen03.uk.ra.gin.ntt.net - 0 | 582 | 582 | 31 | 36 | 282 | 33 |

| lon-tel-01c.voxility.net - 0 | 582 | 582 | 31 | 34 | 73 | 34 |

| lon-tel-01sw.voxility.net - 0 | 582 | 582 | 31 | 33 | 47 | 34 |

| xe-0-2-8.rt0.thn.bandwidth.co.uk - 0 | 582 | 582 | 27 | 29 | 76 | 30 |

| xe-1-1-2.rt0.cr.bandwidth.co.uk - 0 | 582 | 582 | 28 | 30 | 45 | 30 |

| 10ge-xe-0-1-1.ldn.uk.fragnet.net - 0 | 582 | 582 | 18 | 30 | 41 | 30 |

| 185.16.85.22 - 0 | 581 | 581 | 22 | 29 | 40 | 30 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

zoals je kan zien verlies ik op volgend ip adress 87% van mijn data packet 91.183.246.180

kunnen jullie dit oplossen??

mvg,

Marc

8 reacties

FWIW ... = VWHWI
Ik zou maar eens proberen te zien of "tracert" u dezelfde waarden oplevert ...
https://support.microsoft.com/en-us/kb/314868

Heeft u vertrouwen in het prog WinMRT ?
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/3oc41d/game_lag_issues_including_winmtr_links/

edit: bent u zeker dat het 87% (+ 16% ! ?) is en niet gewoon 87 paketten zoals een gebruikelijke aanduiding is ? Met beide verliezen in % is uw lijn nagenoeg morsdood ..
Tracert geeft volgend resultaat op lijn 4 ( request timed out ) duidelijk dat het bij Belgacom ligt eh
Heb je dit al doorgegeven aan de technische dienst 0800 22 800 of meldt het best eens aan het Het Proximus Team zodat ze dit kunnen doorgeven aan de bevoegde dienst.
ik heb als test ook eens gekeken als ik pakket verlies heb naar je game server maar van hieruit is alles ok, volgt natuurlijk ook een andere weg (routers)
Als het laatste IP adres uw destinatie is ... dit heb ik juist gelopen ... duidelijk een andere route dan de uwe ?

Pinging ...

Nu reeds 3 maal technische dienst gecontacteerd en steeds de zelfde vragen ( stuur dit eens door, probeer dit eens, enz... ) maar een oplossing heb ik nog niet gekregen.
m.a.w mijn probleem blijft bestaan. Wat kan ik nu nog doen ? Test-aankoop inschakelen of overstappen naar Telenet ????

mvg,

Marc
Dit heeft belgacom vroeger ook al moeten oplossen want in het oud forum heeft dit probleem ook meerdere keren opgedoken en werd dan toch ook opgelost door belgacom dus zou Proximus het toch moeten kunnen oplossen !
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc,

kan je een tracert uitvoeren en hier pasten? kan je ook eens pingen zoals regulus heeft gedaan? Kan je me ook eens je vaste lijn nummer of klanten nummer bezorgen? Dan meet ik je lijn uit.

MVG,

Wim

Reageer