Wat een grote klucht!! Na de nodige telefoontjes, bezoekjes aan de winkel, nog geen stap verder.
Op 20 oktober via de telefoon een wijziging aangevraagd van het bestaande pack naar Tuttimus.
Mailtjes gekregen met de vermeldingen van de wijzigingen. Echter na een paar weken nog niks aangepast.
Dus beginnen bellen, case aangemaakt, weer bellen, naar de winkel,andere case aangemaakt, weer bellen, winkel,.bellen...........
Krijg ik nu de factuur met in totaal een creditnota op van 203 euro. Het bedrag dat ik nu moet betalen klopt ongeveer met wat ik altijd betaal, maar wie zal het zeggen.
Als ik nu kijk bestaat men abonnement nog steeds uit het vorige pack en is er van Tuttimus nog steeds geen sprake!
Het meest irritante aan heel de zaak is NIEMAND neemt eens even contact op of stuurt een mail/sms of wat dan ook, om uit te leggen wat er mis is gegaan en het ineens op te lossen. Dat er al eens iets mis gaat, alle respect daarvoor , niemand is heilig.
Vergeet uw rekening maar eens te betalen, langs elke weg krijg je dan bericht, raar he dat ze u toch kunnen bereiken.
Dus om het in vrij beleefde taal te zeggen, ik wil graag omschakelen naar Tuttimus, en een compensatie qua tijd en stress lijkt me ook wel op zen plaats.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.