Overzicht op factuur

  • 1 September 2012
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Dag iedereen


Wij zijn thuis met drie personen die aangesloten zijn als proximus abonné.

Elke maand krijgen wij een factuurmet gewoon het bedrag erop dat we verbruikt hebben.

Toch zouden wij het leuk vinden als wij een overzicht krijgen van de nummers en de tijd die wij gebeld hebben.

Met onze vaste telefonie zijn we bij Telenet en daar kijgen we telkens een mooi overzicht van.

Is het bij Proximus ook mogelijk?


Met vriendelijke groet

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als je je inschrijft op de E-services wél. Dan kan je heel de detail raadplegen. Je kunt daar ook opteren voor een groene factuur. Die kan je optioneel per E-mail laten doorsturen als PDF-bijlage. Afdrukken of niet beslis je dan zelf.
Dag Sinjoor72


We zijn allemaal ingeschreven op E-services maar vinden daar geen enkel detail terug van onze handelingen.

Enkel maar bedragen van ons verbruik.

Ik heb al vaker gezocht om het in detail te bekijken maar vind het echt nergens...

Beste SInjoor72,

Via je e-services ga je naar "Mijn factuur & verbruik", vervolgens klik je bij "Mijn verbruik" op "mijn verbruik bekijken". Dan kom je terecht bij "nog niet gefactureerd". Daar kan je het detail van je gesprekken vinden met oproepnummmer, duur en datum van het gesprek. Ik hoop dat het dit is wat je bedoelde ?
Groetjes,
Greetje
Reputatie 7
Badge +1
Greetje, bedankt voor de uitleg die heel compleet is, m*aar het is wel Ineke die met het probleem zit. Zij kan hier zeker mee verder. Je moet enkel steeds vooraan op die kruisjes blijven klikken waardoor je steeds méér detail krijgt. Samen komen we er wel!

Reageer