Dag iedereen
Wij zijn thuis met drie personen die aangesloten zijn als proximus abonné.
Elke maand krijgen wij een factuurmet gewoon het bedrag erop dat we verbruikt hebben.
Toch zouden wij het leuk vinden als wij een overzicht krijgen van de nummers en de tijd die wij gebeld hebben.
Met onze vaste telefonie zijn we bij Telenet en daar kijgen we telkens een mooi overzicht van.
Is het bij Proximus ook mogelijk?
Met vriendelijke groet
Greetje, bedankt voor de uitleg die heel compleet is, m*aar het is wel Ineke die met het probleem zit. Zij kan hier zeker mee verder. Je moet enkel steeds vooraan op die kruisjes blijven klikken waardoor je steeds méér detail krijgt. Samen komen we er wel!
Beste SInjoor72,
Via je e-services ga je naar "Mijn factuur & verbruik", vervolgens klik je bij "Mijn verbruik" op "mijn verbruik bekijken". Dan kom je terecht bij "nog niet gefactureerd". Daar kan je het detail van je gesprekken vinden met oproepnummmer, duur en datum van het gesprek. Ik hoop dat het dit is wat je bedoelde ?
Groetjes,
Greetje
Via je e-services ga je naar "Mijn factuur & verbruik", vervolgens klik je bij "Mijn verbruik" op "mijn verbruik bekijken". Dan kom je terecht bij "nog niet gefactureerd". Daar kan je het detail van je gesprekken vinden met oproepnummmer, duur en datum van het gesprek. Ik hoop dat het dit is wat je bedoelde ?
Groetjes,
Greetje
Dag Sinjoor72
We zijn allemaal ingeschreven op E-services maar vinden daar geen enkel detail terug van onze handelingen.
Enkel maar bedragen van ons verbruik.
Ik heb al vaker gezocht om het in detail te bekijken maar vind het echt nergens...
We zijn allemaal ingeschreven op E-services maar vinden daar geen enkel detail terug van onze handelingen.
Enkel maar bedragen van ons verbruik.
Ik heb al vaker gezocht om het in detail te bekijken maar vind het echt nergens...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.