Beantwoord

Overstappen naar andere operator

  • 24 August 2016
  • 13 reacties
  • 1171 Bekeken

Kan ik naar een andere operator overstappen, nadat mijn diensten zijn geblokkeerd bij Proximus ?
icon

Beste antwoord door Wim 24 August 2016, 08:46

Bekijk origineel

13 reacties

Domme vraag hoor fakteurke bel even naar de collega's van PX en je zal het onmiddellijk weten :-)
En denk wel dat ze daar zullen vragen waarom ben je geblokkeerd bij PX en is het door slechte betalingen, dan wens ik je veel zoek genot.
Maar het kan ook andere reden zijn.
je kan altijd overstappen bij mijn weten, maar je kan altijd eens naar de klantendienst 0800 22 800 bellen waar ze u wel zullen uitleggen wat mogelijk is
anders gewoon de officiële reactie van iemand van proxius afwachten of een privébericht sturen met je gegevens en daar de vraag stellen.
Domme vraag hoor fakteurke bel even naar de collega's van PX en je zal het onmiddellijk weten :-)
En denk wel dat ze daar zullen vragen waarom ben je geblokkeerd bij PX en is het door slechte betalingen, dan wens ik je veel zoek genot.
Maar het kan ook andere reden zijn.

Volgens mij staat dit er los van zelf al stap je over dan ga je toch moeten betalen hoor of er zal toch een regeling moeten getroffen worden, enfin beter een officieel antwoord afwachten natuurlijk!
Kan je trouwens niet gewoon bij de nieuwe operator gaan en via hen de overstap laten regelen, dan zal het ook wel duidelijk worden als het kan of niet ?
Kosten bij de opzeg heb je in ieder geval niet.
NB: contract formulier opzeg contract bij PXM =>
http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Reputatie 7
Badge +6
Kan ik naar een andere operator overstappen, nadat mijn diensten zijn geblokkeerd bij Proximus ?
Fakteurke65,
Uiteraard kun je overstappen naar een andere operator, de telecomwet voorziet dat. Indien je nog een openstaande factuur bij ons zou hebben, zal je die sowieso nog moeten betalen. Voor meer info kun je steeds contact met ons opnemen door te bellen naar 0800 22 800 of het contactformulier op onze website invullen. Je kunt, met de link die Elsa gaf, ook online je abonnement(en) opzeggen.

Groeten,
Wim
Reputatie 5
Badge +1
Domme vraag hoor fakteurke.
Er bestaan geen domme vragen, Patrick,- alleen domme antwoorden 🆒
Dank u wel Nonkel, vragen staat immers vrij, kost niets.
en overstappen naar een ander operator ook niet, maar je moet wel de facturen betalen gelijk bij welke operator je bent :LOL:
dikke afzetters proximus!!! n klantvriendelijkheid 0.0. Schandalig!!!
Reputatie 6
Badge +2
Domme vraag hoor fakteurke.
Er bestaan geen domme vragen, Patrick,- alleen domme antwoorden 🆒


Uit een domme vraag volgt logisch wijze een dom antwoord. :8
Reputatie 7
Badge +6
dikke afzetters proximus!!! n klantvriendelijkheid 0.0. Schandalig!!!
Anne,
Kun je wat preciezer zijn met de omschrijving van je probleem of vraag?
Klopt ik ben dom met mijn lompe opmerking en inderdaad domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden.
Dan sluiten we best dit forum af als het zo zit :-))))
Reputatie 5
Badge +1
[quote=patrick]Klopt ik ben dom met mijn lompe opmerking/quote]

Onnodige zelfkastijding, Patrick: mijn flauwe opmerking was ironisch bedoeld; we appreciëren je tussenkomsten op dit forum zeer!

Reageer