Overstap van Smart 20 naar Smart 15 was niet kosteloos

  • 27 January 2015
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Ik ben vorige maand overgestapt van Smart 20 naar Smart 15, dit zou volledig kosteloos gebeuren volgens Proximus. Dag erna kreeg ik een sms dat mijn nieuwe abonnement geactiveerd was en dat mijn internetbundel terug van 0 begon. En dat terwijl mijn internetbundel van mijn Smart 20 abbo niet eens op was.


Ik dacht dat dit iets was dat automatisch werd gedaan, maar heb hier mijn rekening in de bus gekregen maar nu hebben ze die kost wel doorgerekend naar mij terwijl ik niet eens om die tweede internetbundel vroeg. Stond ook nergens in de voorwaarden in het overstappen naar een ander abbo. Mijn rekening van deze maand was dus opnieuw €20 terwijl het gewoon netjes €15 had moeten zijn.


Wat nu? Ik wil niet muggenziften om €5 maar het is een bedrag dat werd doorgerekend naar de klant zonder mijn medeweten en dat vind ik niet oké.

2 reacties

Beste,
zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer via prive bericht door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Mvg ES
Zal ik doen, bedankt!

Reageer