overstap van base naar proximus: duurt enorm lang
hey,
ik wilde van base naar proximus overstappen met behoud van mijn gsm-nummer in de winkel. de winkel zei dat dit prefect kon en regelde alles.
Na een kleine week, dacht ik hier klopt iets niet.
Ik belde naar belgacom en daar zeiden ze dat de nieuwe simkaart niet geregisteerd was. De mevrouw aan de lijn zei dat zij het in orde ging brengen. ik kreeg een brief met de melding dat ging overschakelen. ik heb dit ingevuld en teruggestuurd naar belgacom.
Ik kreeg ondertussen een nieuwe sim-kaart van proximus. Ik wacht nu ondertussen al een week maar zonder resultaat.
Iemand een idee wat er nu nog fout is???
jeroen
A
Beste,
Is het mogelijk om mij uw oproepnummer te bezorgen?Dan kan ik uw overdrachtsaanvraag nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Is het mogelijk om mij uw oproepnummer te bezorgen?Dan kan ik uw overdrachtsaanvraag nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.