Skip to main content
Vraag

Overstap naar Scarlet

  • December 11, 2017
  • 2 reacties
  • 1513 Bekeken

Wacht bij scarlet nu al een maand op activering vaste lijn. Klopt het dat proximus (waar ik 44 jaar trouwe klant was) dit tegen houdt. Is het de bedoeling dat ik terug naar proximus ga. Help mij
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 11, 2017
Normaal gebeurt dat zonder veel problemen via hun easy switch
zie meer uitleg hieromtrent >
https://www.scarlet.be/help/faq/966/59/Easy-Switch

ik ken er in ieder geval al enkelen die zonder problemen overgestapt zijn, maar het kan altijd mss wel een scheef lopen zeker ?
Best dat je contact opneemt met scarlet zelf want die moeten de overstap regelen

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2017
Bedankt Martin; ik heb al tweemaal gebeld naar scarlet en vier mails gestuurd. Er wordt mij bij scarlet niet gezegd waar het probleem zit. Ik moet geduld hebben.