Wacht bij scarlet nu al een maand op activering vaste lijn. Klopt het dat proximus (waar ik 44 jaar trouwe klant was) dit tegen houdt. Is het de bedoeling dat ik terug naar proximus ga. Help mij
Bladzijde 1 / 1
Normaal gebeurt dat zonder veel problemen via hun easy switch
zie meer uitleg hieromtrent >
https://www.scarlet.be/help/faq/966/59/Easy-Switch
ik ken er in ieder geval al enkelen die zonder problemen overgestapt zijn, maar het kan altijd mss wel een scheef lopen zeker ?
Best dat je contact opneemt met scarlet zelf want die moeten de overstap regelen
zie meer uitleg hieromtrent >
https://www.scarlet.be/help/faq/966/59/Easy-Switch
ik ken er in ieder geval al enkelen die zonder problemen overgestapt zijn, maar het kan altijd mss wel een scheef lopen zeker ?
Best dat je contact opneemt met scarlet zelf want die moeten de overstap regelen
Bedankt Martin; ik heb al tweemaal gebeld naar scarlet en vier mails gestuurd. Er wordt mij bij scarlet niet gezegd waar het probleem zit. Ik moet geduld hebben.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.