Overstap naar proximus

  • 1 January 2015
  • 9 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 1
Beste,
Zondag ging ik naar een proximus verkooppunt om over te stappen van Mobistar naar proximus, dit is poging nummer 2. In september nog eens geprobeerd, Is toen nooit in orde gekomen.
Nu zijn we al donderdag en nog steeds geen ik GEEN proximus.
Ik betreur dit enorm aangezien we proximus tv, internet en al een GSM abonnement hebben.
Kan er mij eigenlijk iemand helpen?!
Want als ik bel naar de klantendienst kunnen ze dat blijkbaar niet!

Groetjes van ontgoochelde klant!

9 reacties

door het invullen van dit formulier ► overstap


Reputatie 1
Maar ik heb reeds een aanvraag gedaan... Contract al getekend en een sim kaart meegekregen.
Moet ik dat formulier dan nog eens invullen... En zo ja... Het abonnement is aangevraagd op naam van de zaak van mijn partner... Moet ik dan die naam invullen of niet...
Ik versta niet dat dit allemaal zo moeilijk moet zijn.
Ik zou in dit geval eens een privé bericht sturen naar :


'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


je kan er een verwijzing naar je topic start meesturen, namelijk ▬► http://forum.proximus.be/posts/589ce10347


NB: nu is het een feestdag , dus verwacht nu niet direct een antwoord.


ik ben niet van Belgacom/proximus zelf, ik versta inderdaad ook niet waarom dit allemaal zo stroef verloopt, maar ik probeer je maar tips te geven in zo ver ik kan.
Beste Jan,
Kan u mij via privebericht uw klantennr doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Davy
Reputatie 1
klantnummer: 610511614
GSM: 0478 70.58.63
Jan, gevoelige gegevens die iedereen op het forum kan zien, stuur je best door via


privé bericht aan 'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Dat is normaal,ik zit hier ook nog altijd te wachten op die sms die men ging sturen na enkele uren,omdat ik een nieuw nr had aangevraagd.En daar antwoorde ik nog verwonderlijk op,dit duurt dan geen 24 uur.Waarop men zei op de klantendienst uitdrukkelijk zei neen.Maar je moet wel één ding heel duidelijk stellen,dat die geen die daar op die klantendient zitten ook niet over de zelfde kam te scheren zijn als de medewerkers,want zij zijn van dit probleem van mij ook al eens op de hoogte gebracht,en ik denk dat dit nu al zeker drie vier dagen aansleept.En er is nu wel nieuwjaar geweest maar dan hoeft men niet te zeggen menneer binnen enkele uren mag u van ons een sms verwachten.want ik denk dat ik beter voor 10€ naar base of mobistar ga.Dan heb ik ook een nieuw nr.
Reputatie 6
Badge +2
Och Ken, bij mij heeft de overdracht van Base naar Proximus met behoud van nummer 1 week geduurd, ik kon natuurlijk in die tussentijd wel nog via Base telefoneren en SMS'en.
Beste Ken,
Kan u mij even laten weten of deze aanvraag inmiddels in orde is?
Mvg,
WT.

Reageer