Skip to main content
Beantwoord

Overschrijven via belfius-app

  • October 19, 2017
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

Zijn er nog mensen de bij het overschrijven via de smartphone Belfius niet meer kunnen aanvinken? Ik zie namelijk enkel KBC meer na de laatste update.

Beste antwoord door AzizA

Hallo Lise ,

Ik heb even een check gedaan met de gegevens van mijn collega en ingelogd op My Proximus via de computer , daar kan ik dan wel Belfius selecteren. Via de smartphone hebben we niet kunnen testen. Indien je nog steeds Belfius niet kan selecteren, dan stel ik voor dat je inlogt op je My Proximus account via de computer of via via je smartphone , maar niet via de app , maar een gewone internetpagina. Of je doet de betaling manueel via een overschrijving.

Groetjes,

Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 20, 2017
Hallo Lise ,

Ik heb even een check gedaan met de gegevens van mijn collega en ingelogd op My Proximus via de computer , daar kan ik dan wel Belfius selecteren. Via de smartphone hebben we niet kunnen testen. Indien je nog steeds Belfius niet kan selecteren, dan stel ik voor dat je inlogt op je My Proximus account via de computer of via via je smartphone , maar niet via de app , maar een gewone internetpagina. Of je doet de betaling manueel via een overschrijving.

Groetjes,

Aziz

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 20, 2017
Of doe een overschrijving via Belfius Direct Net, Belfius Direct Tablet of Belfius Direct Mobile, dat zal het simpelste en het beste zijn.