Overschakeling nieuw tariefplan

  • 14 December 2010
  • 5 reacties
  • 1626 Bekeken

Hallo,

Het is al reeds een tijd geleden dat Belgacom de nieuwe tariefplannen voor hun Internet doorvoerde.

Vroeger hadden we een tariefplan van in de 40 euro dat is overgeschakeld op het nieuwe Internet Favorite.

Is het mogelijk dat we ondanks deze overschakeling dat enkel van naam was of hebben we dan ook alle mogelijkheden van het vernieuwde abonnement? (zoals de 100GB downloadcapaciteit die veel meer is dan de oude capaciteit)

Ik vroeg het me af omdat we al een hele tijd lopen te denken hier thuis dat we nog steeds een kleine capaciteit hebben terwijl het wel eens goed zou kunnen zijn dat we ons daarin vergissen.

Ik weet wel dat we hier de volle 42,90 euro betalen voor ons abonnement.

Ik dank jullie nu al voor het antwoord!

grts 'de zot'

5 reacties

Badge
beste

alle oude GO's of nu favorits bezitten 100GB downloadvolume

muisje

hoeveel moesten die GO's vroeger betalen en hoeveel download capaciteit hadden die den?

alvast bedankt voor het antwoord!

De zot
Beste zotindekop,

De info van muisje is correct.

Belgacom heeft stelselmatig de afgelopen jaren telkens het up- en downloadvolume verhoogd.

Via onderstaande url vindt u alle info terug.

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=internet_access_withvoice

Met vriendelijke groeten,

Eva
Hallo,

ik heb ook even een vraagje...

ik belde juist met belgacom om te vragen of ik mijn facturen per maand kan betalen maar nu vind ik weer niet hoe ik dat moet doen natuurlijk

dus dat de factuur per maand in de bus zit...alvast bedankt


groetjes angela
Badge
Beste Angela

maandelijkse facturen kan u enkel bekomen via een elektronische faktuur en niet via papier. Aanvraag hiervoor moet u zelf via uw e-services uitvoeren

groeten-muisje

Reageer