Skip to main content

overschakelen van belgacom naar proximus

hey

ik ben al 15 jaar klant bij proximus (geweest)

Belgacom vind dit zonodig dat dit moest veranderen naar .... belgacom natuurlijk

Sedert december is die omschakeling gebeurd en heb ik niks anders dan problemen gehad met verkeerde facturen en details

Nooit in mijn voordeel natuurlijk

Bij belgacom weten ze van de problemen maar als de klant niet zelf iets ziet ligt hij er dik op.

Nu wil ik terugkeren naar porximus waar er geen problemen waren en kan dit niet zonder andere sim kaarten blijkbaar

het is voor ons een hele kunst om alle telefoons binnen te houden, zoniet onmogelijk, om een nieuwe sim kaart te halen (anders zijn de nummers er van verdwenen)

Bij het callecenter zeggen ze de ene keer dat het kan zonder nieuwe sim kaart, de andere keer moet het wel.

Kunnen ze daar niet eens iemand zetten aan de telefoon die wel op de hoogte is ven alles?

Dit geraakt niet opgelost dus de enige oplossing die ik zie is met alles (gsm, vaste telefoon en internetabbonnementen) weg te gaan bij deze onkundige mensen.

ik zie anders geen oplossing
This topic has been closed for comments

2 reacties

• 0 reacties
  • 27 augustus 2013
Beste
Karel,

Allereerst
onze oprechte excuses voor het ongemak.

Is
ondertussen alles in orde gemaakt? Graag ontvang ik via een privé-bericht een
beknopte uitleg indien u nog problemen ondervindt.

Met
vriendelijke groeten,

Eva

• 0 reacties
  • 27 augustus 2013
Beste Karel,

Zodra ik uw privé-bericht ontvangen heb, kijk ik het nodige voor u na. De bevoegde dienst zal zelf contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,
Eva