Ik ben helemaal niet tevreden over de overschakeling van telenet naar proximus.
Proximus beloofde mij alles te regelen, ik moest voor niets kijken, ik ben overgeschakeld op 13/05/17 voor gsm's en op 22 mei voor de rest van het pak. Ik moest wachten tot ik een brief kreeg van Telenet...wat blijkt nu op 22/06/17. Ik ga langs bij Telenet, er werd gewoon nog niets afgezegd, waardoor ik nu nog een volledige maand zou moeten betalen bij Telenet (waarvan ik niets gebruikt heb!) Ik wil graag dit bedrag terug van Proximus (+/- 150 €) Dit is helemaal geen klantvriendelijkheid. Als ik dan naar de winkel ga, weten ze zogezegd van niets ,terwijl dit de 1ste maal werd gezegd in de winkel en de 2de maal door de technieker die kwam installeren.
Beantwoord
Overschakelen Telenet naar Proximus
Beste antwoord door KoenN
Dat is natuurlijk vervelend en alvast de excuses.
Ik heb meteen een dossier (29830499) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm een oplossing.
Het is niet de bedoeling dat je natuurlijk abonnement dubbel moet betalen.
Ook heb ik dit meer vermeld ivm de aanmaningskosten en genoteerd dat je de facturen voorlopig niet moet betalen.
We laten je nog iets weten voor de oplossing en de adressen zonder ondertussen ook correct aangepast.
De opzeg bij Telenet kan je best zo vlug mogelijk uitvoeren.
We contacteren je zeker nog voor de oplossing.
Mvg,
Koen
Bekijk origineelIk heb meteen een dossier (29830499) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm een oplossing.
Het is niet de bedoeling dat je natuurlijk abonnement dubbel moet betalen.
Ook heb ik dit meer vermeld ivm de aanmaningskosten en genoteerd dat je de facturen voorlopig niet moet betalen.
We laten je nog iets weten voor de oplossing en de adressen zonder ondertussen ook correct aangepast.
De opzeg bij Telenet kan je best zo vlug mogelijk uitvoeren.
We contacteren je zeker nog voor de oplossing.
Mvg,
Koen
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.