Skip to main content
Hoe kan ik tariefplan Pay & Go Smart wijzigen naar Smart +15???

Ben al langs gegaan in een verkoopspunt van Belgacom/Proximus en daar heeft men het gewijzigd, doch komt niet op de smartphone.

Ook al getelefoneerd naar 1911, maar tariefplan Smart +15 krijg je niet te horen als keuzemogelijkheid.

Hoe kan ik dit in godsnaam wijzigen???
Beste Katrien,



Excuses voor het late antwoord.



Voor een wijziging van een abonnement kan u gerust contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Men zal u daar graag verder helpen.



U kan het eventueel ook zelf wijzigen, online, door het abonnement te selecteren en voor de optie 'oproepnummer behouden' te gaan.



In de winkel kan men dit ook wijzigen voor u zoals u reeds aangaf. Wij kunnen dit gerust even nakijken indien u uw gegevens via een privé-bericht doorgeeft.



Het spijt me te horen dat u daar zo veel verwarring bij hebt ondervonden.



Ik hoop u met deze info van dienst te zijn geweest.



Met vriendelijke groeten,



Marlies



Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.

Reageer