Op 17 november is er technieker van Belgacom langsgeweest om mijn bestaande model te vervangen door een BBox2. De overschakeling verliep snel en vlot. Binnen de minuut had ik internet verbinding. Helaas mijn vaste telefoon deed het niet. Dit was echter volgens de technieker geen probleem "Ik loop even naar de centrale en u kan zo dadelijk terug telefoneren". Drie uur later nog geen telefoon en ook geen enkel bericht ontvangen van iemand van Belgacom. Ik neem voor de eerste keer contact op de helpdesk om de storing aan te melden. Ze beloven mij dat ze me maandag gaan opbellen om een afspraak te maken. Maandagavond bel ik terug naar de helpdesk om te vragen wat de stand van zaken is. U wordt morgen door ons opgebeld om een afspraak te maken. Dinsdagavond neem ik terug contact op want ik heb nog niemand van Belgacom gehoord. Woensdagavond : er steekt een briefje in mijn brievenbus. Er is in de namiddag een technieker langsgeweest om de storing op te lossen.Ik moet naar de helpdesk bellen om een nieuwe afspraak te maken. Ik krijg die avond niemand aan de lijn die voor mij een nieuwe afspraak kan inplannen maar ik krijg wel de belofte dat ze me donderdag gaan opbellen. Donderdagavond na 1uur en 35 en na 4 verschillende personen te hebben gesproken hang ik in. Ze gaan me morgen bellen om een afspraak te maken.
Vrijdag : ik wacht.
Zaterdag : ik wacht.
Zondag : ik wacht.
Maandag : ik wacht.
Dinsdag : ik wacht nog steeds.
Woensdag : ik wacht
Donderdag : ik ben het wachten beu. Ik bel terug naar de helpdesk. Het antwooord : ze gaan u vrijdag bellen om een afspraak te maken.
Vrijdag : ik wacht
Zaterdagnamiddag : er staat onverwacht iemand van Belgacom aan te deur. Eureka! De persoon brengt alles netjes in orde. Ik kan na 14 dagen terug gebruik maken van mijn telefoon.
Zondag : De euforie was van korte duur. Geen internet en geen telfoon meer. Met de moed der wanhoop bel ik naar de helpdesk. Je zou dan denken dat een bedrijf als Belgacom beschikt over een technische wachtdienst die 24u/24u 7 dagen op 7 storingen kan oplossen. Neen hoor. Ik ken nochtans kleinere bedrijven die dit wel hebben. Maar goed. Ik wacht af.
Maandag : 10uur. De verbinding is terug. Hoera !
Maandag : 14uur. Ik krijg voor de allereerste keer iemand van Belgacom aan de lijn. Om een afspraak te maken om mijn storig op te lossen. Onbegrijplijk toch ?
Wedden dat ik onmiddellijk iemand van de facturatiedienst aan de lijn heb als ik mijn factuur te laat betaal. Of beste Belgacom gaat u een kleine geste doen en mij op een of andere manier vergoeden ? Ik wacht .....
mvg,
Ann
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.