Vraag

Overdracht telefoonnummer

  • 19 April 2017
  • 1 reactie
  • 317 Bekeken

Vrijdag 14/04/2017 langsgeweest is de proximus winkel om over te stappen van orange naar proximus. Diezelfde dag bericht gekregen van proximus dat ik hen moest contacteren met mijn simkaartnummer en klantennummer van orange. Proximus gebeld en blijkbaar stond de overdracht geblokkeerd, er waren problemen bij orange. Die persoon zou dit doorgegeven aan de achterliggende diensten. Vandaag 19/04/2017 was de overdracht nog steeds niet in orde. Terug naar proximus gebeld en ze zouden het opnieuw proberen. Na enkele minuten heb ik zowel bij orange als bij Proximus totaal geen bereik meer, alleen noodoproepen. Ik kan dus niemand meer bereiken en niemand kan mij bereiken. Dit is heel vervelend aangezien dit mijn enige nummer is en ik dringend mensen moet kunnen opbellen. Hoelang duurt het vooralleer ik terug bereikbaar ben?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Deborah,

Dit klinkt alvast behoorlijk vervelend! Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen, bekijk het graag met je! Je kan deze steeds bezorgen aan mij via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Heb je alvast eens geprobeerd om het toestel opnieuw te starten, kan soms even duren voor de simkaart de nieuwe informatie opvraagt, na opnieuw starten gebeurt dit steeds meteen!

Groetjes, Nicky

Reageer