Outtv


Reputatie 3
Nog steeds geen Outtv op Proximus-tv.


Heb even bij OUTtv navraag gedaan wat de rede hiervoor is.


Dit is hun antwoord:


'Helaas heeft Proximus tot op heden nog niet aangegeven dat er genoeg abonnees zijn die interesse hebben in OUTtv. Wellicht dat als meer Proximus-abonnees dit kenbaar maken, Proximus zal overwegen om OUTtv op te nemen in hun pakket. Wanneer de situatie met Proximus verandert laten we je dit weten via onze Facebook en Website. '


Hopelijk komt hier snel verandering in 🙂 :-)

29 reacties

Ik schuim regelmatig het internet af op forums en sociale media enz.... en er is blijkbaar ook geen vraag naar Proximus toe, of het zou dan moeten zijn via telefoon of mail-form, dat men massaal Proximus aanspreekt en zo interesse toont voor deze zender.


Enfin ik wil maar zeggen is het voor Proximus wel heel duidelijk dat er massaal interesse is, ik weet het niet ?
Reputatie 3
Om het kenbaar te maken zou out-tv Vlaanderen bijvoorbeeld een facebook-pagina kunnen aanmaken waarop mensen hun stem kunnen laten horen.


bv. facebook.com/ik-wil-outtv-op-proximus


Ze zouden hiernaar kunnen verwijzen op hun website en facebook pagina...


Maar begin ook te twijfelen of outtv wel zelf wil... veel moeite doen ze niet !


Reputatie 3
Geen reactie van Proximus,noch van outtv.
Relaties zijn blijkbaar enorm verzuurd tussen de twee.
Vraag me af wat er is gebeurd...
Voor ik naar tv-vlaanderen trek ga ik eerst kijken bij webcanal, éénmalig 27€ en al meer dan 2500zenders via pc.Ik ga zien wat daar allemaal te zien is voor ik een schotel op mijn dak zet.moet toch telenet of proximus houden maar dit is gratis.Heb gisteren ook al aan het zoeken geweest tussen verschillende apps en daar vind je Russische Turkse en nog vele andere buitenlandse zenders allemaal gratis..=gewoon van je pc doorlussen naar je tv en en je hebt 2500 zenders op een scherm van 147 cm.Alemaal nederlands ondertiteld met een gids.Komt van Nederland.

Reageer