Outlook 2013 laat sommige verzonden mails verdwijnen

  • 17 February 2015
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

ofte : ze komen niet aan bij de bedoelde ontvanger terwijl ze bij mij wel normaal als 'verzonden' staan. verzenden via webmail werkt wel.


dan zou je toch denken dat het een outlookprobleem is maar het vreemde is dat ik in outlook 2 accounts heb, één voor privé (provider = skynet) en één voor het werk en die voor het werk doet het normaal.


wat heb ik al gedaan? twee keer een andere account aangemaakt en overgeschakeld van POP naar IMAP account - het leek daarna goed te gaan maar dat zal wel toeval geweest zijn want na een paar dagen begon het probleem opnieuw.


wat kan ik doen om te zien waar het probleem ligt en beter nog : om het te verhelpen? de belgacomtechneuten kunnen mij niet verderhelpen frons .

3 reacties

in een privé bericht toch best eens vragen van je account eens te laten nakijken


'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
ik heb twee keer meer dan een half uur met hen aan de telefoon 'gehangen' om het probleem aan te kaarten, de eerste keer is zo mijn POP account vervangen door een IMAP maar zonder resultaat en de tweede keer was het nog 'mooier', toen was mijn account wel verwijderd maar slaagde de belgacomman er niet meer in om mijn nieuw account werkend te krijgen - ik moest het dus doen met een toegestuurde mail met instructies die ook niet volledig kloppend waren, heeft me een half dagje gekost om het zelf uit te vlooien.


resultaat : ik heb weer een account en kan weer ontvangen en ook verzenden alleen.....komen de mails soms wel aan......en soms niet.
Dat hebben er hier nog gemeld, dus ik denk dat het toch iets te maken heeft met je accountinstellingen, via privé bericht kijken ze dit na en zullen ze daarom je account niet wissen, maar natuurlijk aan u de keuze, ik kan alleen maar meegeven wat ik doe in zo'n gevallen.


Anders kan je afwachten tot eventueel een lotgenoot hier passeert en mss al de oplossing kent.

Reageer