Skip to main content

Outgoing mail vanop Samsung Galaxy S2 Android 2.3.4

  • December 12, 2011
  • 6 reacties
  • 2387 Bekeken

Incoming mail van mijn skynet mail werkt goed, alleen kan ik geen mail versturen vanop de smartphone.

Weet iemand de juiste settings voor outgoing mail ?

thanks,

Erix.

phone: Samsung Galaxy S2 met Android 2.3.4
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

swimmer4
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • December 12, 2011
Hier vindt je wel denk ik wat je nodig hebt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 12, 2011
heb dit geprobeerd,

heb poort: 25 gekozen

heb mail-adress + passwoord ingegeven

zonder resultaat ...

(ik gebruik "K-9 Mail" app)


thanks,

Erix.

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • December 13, 2011
En hoe ben je verbonden? Via WiF, 3G?

Indien 3G via welke provider?

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • December 13, 2011
Beste,

Ga eens kijken naar deze link : http://support.nl.belgacom.be/euf/assets/pdf/starter-guide-samsung-galaxy-tab-7-inches.pdf" rel="nofollow

Het gaat hier wel over de Tab, maar ik het verleten heb ik met die al mensen geholpen die een het probleem hadden op hun smartphone.


Greetz,

Didier

  • Apprentice
  • December 13, 2011
er twee manieren waarop je emails kan versturen:

1. relay.skynet.be op poort 25, geen SSL/TLS ingeschakeld, geen SMTP paswoordverificatie vereist.

deze manier zal enkel functioneren indien je met je computer verbonden bent op een Belgacom-internetverbinding.

2. relay.skynet.be op poort 587, SSL/TLS ingeschakeld, SMTP paswoordverificatie vereist (login@skynet.be + paswoord mailbox)

deze manier van verzenden zou steeds moeten functioneren, ongeacht de internetverbinding die je gebruikt.

mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 13, 2011
Hoi allen,

bedankt voor de reacties.

Het is de reactie van "xenne" die de oplossing geboden heeft.

Ik moest SSL/TLS inschakelen ! en poort 587 gebruiken.

het werkt nu.

THANKS.

Erix.