Oude tablet omwille van hapering omgeruild voor nieuwe en GSM abbo is veranderd zonder toestemming

  • 7 January 2014
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Vroeger had ik een Maxi pack met daarbij een tablet van 7,99 €/maand + een smart 35 en een internet on GSM van 9,99€/maand. Toen ik dan indertijd op de site ging gaan kijken zag ik dat dit pack verandert was.


Daar kon je kiezen tussen verschillend opties. O.a. een tablet met mobiel internet. Ik heb mijn oud pack laten veranderen naar dit nieuw pack. In dit pack zat dan Internet, TV, Smart 20 (120 belminuten, 1GB en onbeperkt SMS met permanent voordeel van 5€) en de tablet.


Op 26 december 2013 ben ik naar een BGC store gegaan met mijn oude tablet omdat dit begon te haperen. Ik moest die elke dag volledig uitleggen en weer aansteken om die normaal te laten werken. Ik mocht deze omruilen voor een ACER omdat de vorig al meer dan 2 jaar oud was.


Twee dagen nadien stelde ik vast in mijn Hello App dat ik maar 500 MB meer had. In mijn producten zag ik dat ik van een Smart 20 naar een Smart 15 was gegaan. Voor deze verandering is mij niks gezegd geweest en zelf ik dit niet gevraagd. Die zelfde dag ben ik terug gegaan naar de BGC store om te vragen hoe dit kwam. Daar vertelde me dat dit door het nieuw programma automatisch vanzelf is aangepast. Ik heb dan een klacht neergelecht dat en dat ik terug mijn Smart 20 wou.


Vandaag 07 Jan 14 kreeg ik te horen op mijn voicemail dat ze mijn Smart 20 niet kunnen terug zetten omdat dit niet compactibel is met het nieuwe pack dat ik genomen heb. En dat is het nu juist. ik hen geen nieuw pack genomen, enkel de tablet omgeruild. IMen heeft men een voostel gedaan ofwel zo laten of een Smart 25 nemen met een permanent voordeel van 5€. Maar dit wil ik niet. Want wat ze van mij afgenomen hebben is nu in mijn nadeel.


Eva, ik hoop dat jij dit kan oplossen.


Indertijd hebben ze mij ook niet automatisch naar het nieuwe maxi pack gebracht noch gevraagd of ik geïnteresseerd was.

1 reactie

Beste Didier 15182,
Ik heb hiervoor bij de bevoegde dienst een dossier met nr. 18379120 opgemaakt. Zij gaan u zo snel mogelijk contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer