Oude nummer heractiveren

  • 14 March 2017
  • 11 reacties
  • 8451 Bekeken

Ik zou graag een oude nummer terug activeren. Nummer is een tijdje geleden stopgezet en niet meer in gebruik. Ik zou nu diezelfde nummer terug willen activeren. Kan dit?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gaat dit over een vaste nummer of over een mobiel en hoelang is deze opzeg geleden? Mvg, Freya
Het gaat om een mobiel nummer en ongeveer een jaar geleden...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Naomi,

Kan je ons het betrokken nummer geven? Kan je ook zeggen hoe je dit hebt laten deactiveren? Wanneer je je contract bij ons stopgezet worden alle betrokken oproepnummers weer vrijgegeven en ter beschikking gesteld voor andere gebruikers dus wij kunnen niet garanderen dat jouw oude nummer beschikbaar zou zijn.

Groetjes,

Lorentz.
Dag Lorentz,

Het gaat om het nummer 0477332800. Vermits ik gebruik maak van een ander nummer via mijn werk, heb ik dit destijds opgezegd. Ik zat toen wel bij Mobistar/Orange. Bij deze zou ik 0477 33 28 00 opnieuw willen laten activeren, maar dan via Proximus (indien mogelijk).

grtjs,
Naomi
Reputatie 6
Badge +3
Dag Naomi,

Dit nummer kan je reserveren bij ons en indien je een abonnement neemt, kunnen we dit hierop activeren. Het nummer zou het laatst gebruikt zijn bij ons en staat al jaren niet meer actief.

Groetjes,

Lorentz.
Bedankt Lorentz, goed nieuws!
Ik vraag dan gewoon online abonnement aan met melding van dat nummer?

grtjs,
Naomi
Reputatie 6
Badge +3
Ja inderdaad, dit kan je op deze manier doen! :)

Groetjes,

Lorentz.
Hallo, ik zou een mobiel nummer terug willen activeren. Dit is door Proximus stopgezet omdat er niet meer herladen was voor 3/2/17. Kan ik dit nummer terug activeren en zo ja, hoe?

Mvg,
Danny
Reputatie 7
Badge +4
Neen, dit is helaas niet meer mogelijk. Indien je niet herlaadt binnen het jaar vervalt het krediet en een week later wordt ook de nummer afgesloten. Nadien is het niet meer mogelijk deze te reactiveren. Mvg, Freya
Ik dacht dat je moest herladen binnen een week of zoiets, wil dit zeggen dat het nu een jaar geworden is ?

Gevonden op Prx site:
Na de vervaldag kunt u niet meer bellen, sms’en, enz. U hebt op dat moment nog 7 dagen om te herladen, zodat u uw Pay&Go-kaart opnieuw kunt gebruiken.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html

Edit: nu zie ik waar ik verkeerd ben, ik had het over Pay & Go !
Reputatie 6
Badge +3
Hey Martin,

Wanneer je een herlading uitvoert voor je Pay&Go verlengt dit de geldigheid van je nummer (en krediet).
Voor een bedrag <€10 verleng je het met 31 dagen. Voor een bedrag >€10 verleng je het met 365 dagen. De bonus die je krijgt is echter altijd slechts 31 dagen geldig, tenzij anders vermeld.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer