Beantwoord

oude gsm nummer niet overgenomen?

  • 11 December 2015
  • 11 reacties
  • 467 Bekeken

Recentelijk overgestapt van mobistar naar proximus

In het contract dat werd opgesteld ook aangevraagd om mijn gsm nummer over te nemen
2 dagen geleden is men gsm en nieuwe simkaart komen leveren

ik steek mijn nieuwe simkaart in mijn nieuwe gsm en het eerste bericht wat er op komt is een nieuw nummer maar simkaart werkt nog niet
mijn oude simkaart is nog steeds actief. Het zou volgens contract binnen de 2 dagen moeten gebeuren als de provider veranderd

Mijn vraag is wanneer de overschakeling gebeurt en wordt mijn oude nummer dan overgenomen of moet ik een nieuwe simkaart laten leveren met goede nummer

Klantnummer is 619140185
huidige nummer is 0498763662
nieuwe nummer volgens proximus zou 0474903658 moeten zijn maar dat wil ik dus niet

groeten koen
icon

Beste antwoord door KoenN 16 December 2015, 13:35

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Ik zou je ook (voor je eigen veiligheid) willen aanraden om al je klantgegevens en nummers niet open en bloot op een forum weer te geven, doe dat alleen in een privé-bericht aan de medewerkers (als dat nog kan).
Te laat ik heb ze al gekopieerd en op Facebook gezet 😉
mijn topic aanpassen lukt niet dus hopelijk wordt er geen misbruik van gemaakt 😉
Reputatie 7
Badge +6
Vraag eens aan Bram in een privé bericht of hij die informatie voor jou niet kan wissen. Hij kan dan misschien ook iets in gang steken voor het echte probleem.;)
het lukt me niet op de een of andere manier om een privébericht te sturen.

Heb al diverse mediums geprobeerd maar nog geen antwoord gehad.

En hierbij nog eens kort het probleem: mijn oude nummer werd niet overgenomen van mobistar wat contractgewijs moest gebeuren
En 3 dagen na ingang contract nog steeds klant bij mobistar ...
Waarom kan je geen berichten meer wissen dat begrijp ik ook niet, of na een tijd niet meer aanpassen ook al niet, ze hebben er blijkbaar niet aan gedacht dat een mes langs twee kanten snijdt !-)
En van die uitleg dat je post dan bovenaan komt , dat kunnen ze aanpassen als ze willen dat als je iets bijplaatst dat het daardoor niet als nieuw bericht aanzien wordt, ze kunnen het wel op andere forums oplossen dus moeten ze dit hier ook kunnen.
Reputatie 7
Badge +6
Klik eens op de naam Bram bv. een van de 'community managers' . Kan je dan geen privé bericht sturen? Of is het de bedoeling dat zij geen praktische problemen meer oplossen, via het opmaken van een dossier bv.?.
Ik hoop dat je vlug een oplossing zal krijgen, want van problemen met het veranderen van mobiele nummer bij Proximus weet ik helaas genoeg.:(

Niet alle messen snijden echt aan twee kanten Elsa, maar dit dus wel.:)
'k zou het geloven de kant die moet snijden is zelf bot :-))
Reputatie 7
Badge +3
Een privé bericht naar Bram sturen kan alleen als hij jou volgt. Hij had me een privébericht verstuurd ivm mailadres maar ik kon hem niet antwoorden. Je krijgt dan deze melding:
Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt.
Reputatie 7
Badge +4
Beste deman

Het gsm nummer is ondertussen volledig geactiveerd.
Het andere nummer naar waar je verwijst is van mobile internet.
Dit is gratis inbegrepen in het pack.

Indien je een privébericht wil sturen kan dit via Het Proximus Team

Mvg
KoenN
Hiermee is mijn vraag aan Support medewerker RobrechtB ook opgelost

Reageer