Recentelijk overgestapt van mobistar naar proximus
In het contract dat werd opgesteld ook aangevraagd om mijn gsm nummer over te nemen
2 dagen geleden is men gsm en nieuwe simkaart komen leveren
ik steek mijn nieuwe simkaart in mijn nieuwe gsm en het eerste bericht wat er op komt is een nieuw nummer maar simkaart werkt nog niet
mijn oude simkaart is nog steeds actief. Het zou volgens contract binnen de 2 dagen moeten gebeuren als de provider veranderd
Mijn vraag is wanneer de overschakeling gebeurt en wordt mijn oude nummer dan overgenomen of moet ik een nieuwe simkaart laten leveren met goede nummer
Klantnummer is 619140185
huidige nummer is 0498763662
nieuwe nummer volgens proximus zou 0474903658 moeten zijn maar dat wil ik dus niet
groeten koen
Beantwoord
oude gsm nummer niet overgenomen?
Beste antwoord door KoenN
Beste deman
Het gsm nummer is ondertussen volledig geactiveerd.
Het andere nummer naar waar je verwijst is van mobile internet.
Dit is gratis inbegrepen in het pack.
Indien je een privébericht wil sturen kan dit via Het Proximus Team
Mvg
KoenN
Bekijk origineelHet gsm nummer is ondertussen volledig geactiveerd.
Het andere nummer naar waar je verwijst is van mobile internet.
Dit is gratis inbegrepen in het pack.
Indien je een privébericht wil sturen kan dit via Het Proximus Team
Mvg
KoenN
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.