oude account internetverbinding toevoegen in e-services ?


  • Rising star
  • 18 reacties
Bij het nakijken van mijn oude pc blijkt een oud emailadres nog te werken.


Heb echter geen idee meer van het paswoord.

In het mail-programma staat het paswoord namelijk nog gesaved.


Het mailprogramma kan dus nog mails afhalen, wil dit dan ook zeggen dat de account nog actief is ?

Als ik me niet vergis is dit nog een account ten tijde van de inbelmodems...

login is gc------

iemand een idee of dat er nog iets mee aan te vangen is ?

14 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je login moet dus nog in je mailprogramma vermeld staan (instellingen). Is het een skynet.be of een Belgacom.be mailadres? Best eens met de klantendienst bellen 0800 22800.
oude mail adres bedoelt hij waarschijnlijk xxxx.yyyy@belgacom.net en ik weet niet of BGC daar nog support op geeft ?
gcxxxxx dateert idd nog van in de tijd van de gratis dial up verbindingen, deze werken idd nog steeds

de gebruikers van de @belgacom.net mailboxen worden nog ondersteund, op voorwaarde dat ze een actief internetabonnement van Belgacom hebben.

dit account heeft wel niets te maken met uw huidig internetabo (als je dit hebt), staat dus niets van in e-services

mvg
Beste TsX,


indien je mailprogramma nog mails binnenhaalt, staat deze account inderdaad nog actief.

Als het om een oude account @belgacom.net gaat, kan deze niet gelinkt worden aan de e-Services. Er kan wel, na controle van bepaalde gegevens, een nieuw wachtwoord aangevraagd worden. Hiervoor kan je contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800.


Mvg

Eva van Belgacom
Ha dat is positief, toch nog support mogelijk op die oude belgacom.net accounts, er zijn er nog altijd tamelijk veel die hier gebruik van maken trouwens.

ook zie ik nog geregeld dat er mensen gebruik maken van de webspacce 'users.belgacom.net/mijnsite'

groetjes,

Elsa
op die webruimte geven ze geen ondersteuning meer dacht ik, interessant zijn ze sowieso niet... want maar 10MB schijfruimte en je kan enkel inloggen op ftp met een belgacom ip adres

mvg
Ja inderdaad op die van skynet kan je meer kwijt maar die oude gebruik ik ook nog altijd hoor !

Elsa
alvast bedankt iedereen voor het antwoord.

Het is idd een @belgacom.net mailadres.


Is er dan een manier om deze account te bewerken ergens ? Aangezien ze niet te linken is aan de e-services ... ?
wat bedoel je met 'bewerken'

enige wat je nodig hebt is toch de login gc12345 en het paswoord,

als je dat laatste kwijt bent kan je nog een ander paswoord bekomen via klantendienst

wat wens je nog meer? webmail is er wel nog : https://webmail.belgacom.net/

mvg
kan je via de e-services niet meer dan in de webmail ?

mailbox aanmaken, e-mails doorsturen, handtekeningen beheren, a-mailadressen / aliassen beheren,

afwezigheidsbericht beheren, anti-spam/anti-virus beheren
ja, van de accounts gelinkt aan uw huidige internetverbinding

maar dit is hier account van in de tijd van de dial up verbinding... 't is al straf dat ze daar nog support op geven en dat je een ander paswoord kan bekomen, maar that's it

mvg
helaba xenne doe mij niet vloeken hé,

omdat jij die niet gebruikt wil dit niks zeggen zulle !

:-p

Elsa
waarom zou je vloeken?

ik gebruik deze ook nog?

mvg
omdat je vond dat het straf was dat ze daar nog support op geven, maar dat vloeken was wel voor te lachen hé xenne ;-)

Ik heb een tijd geleden nog moeten beroep doen op hun support want ftp-en ging niet meer en ze hebben het na veel aandringen en sukkelen toch terug in orde gekregen (wel stilzwijgend want bij hen was alles in orde, dat ken je wel hé) en plotseling ging het terug !

Elsa

Reageer