opzegtermijn / vergoeding ?

  • 14 May 2012
  • 4 reacties
  • 1259 Bekeken

  • Rising star
  • 18 reacties
Het klinkt hard, opzeggen...

Bij Belgacom al jaaaren klant, enkel af en toe eens storingen gehad.

Maar aangezien mijn werkgever bij de concurrentie tussenkomt in de kosten is de keuze snel gemaakt uiteraard.


Nu zit ik dus met een aantal vragen.

Zowel uit het forum, help en meerdere Algemene voorwaarden kan ik geen duidelijke antwoorden krijgen.


Telefoonlijn opzeggen, met behoud van nummer ?

Dit gaat automatisch via de nieuwe provider ? Wat zijn de kosten ?


Internet opzeggen ?

Welke procedure ?

Hoe snel ? Wat zijn de kosten ?

Wat met mijn bestaande mail-adressen/alias ?


Ik neem aan dat er geen mogelijkheid is om klant te blijven, enkel met bepaalde gratis diensten ?


alvast bedankt voor de antwoorden.

4 reacties

telefoonnummer nooit opzeggen of je bent het kwijt... nummer porteren naar uw nieuwe provider

internet moet je aangekend opzeggen... of er kosten zijn hangt af of je nog vast hangt aan een jaarcontract? er is een opzegperiode van één maand

email adressen kan je niet meenemen, maar blijven nog zes maanden werken

mvg
Hoe kan je zien ofdat je aan een jaarcontract vast hangt ?

Zoals ik zei zijn we al jaaaaren klant.

Maar ik heb gezien dat Belgacom zelf het type abonnement geregeld veranderd heeft.

Eerst was het internet favorite, dan ineens Maxi, nu is het ineens Internet overal Maxi...
Badge
beste TsX

zie uw factuur. Bij een lopend contract zal er een of meerdere vervaldatums staan. Indien geen vaste verbintenis zal je geen vervaldatum zien.

muisje
Opzeggen is vrij vlot gegaan.

Gewoon even binnenspringen in de Belgacom winkel.


Niemand heeft daar mijn identiteitskaart gevraagd, noch wie ik was.

Dus blijkbaar kan je dus ook als wildvreemde iemand anders zijn internet gaan afzeggen bij Belgacom... !


Opzeg is ongeveer 1 maand (als je langer dan 1j klant bent tenminste), hoewel het op de factuur per 2 maanden staat.


Een paar dagen na de opzeggen krijg je nog een bevestigingsbrief thuis.

En je Emailadressen blijven nog 6 maand geldig na de opzegging.

Reageer