Beantwoord

Opzegging abonnement, niet verder geholpen na twee weken

  • 24 July 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Na twee weken ben ik nog niet verder geholpen, ik weet nu al dat volgende maand mijn factuur ook al gaat fout zijn, daar moet ik volgende maand voor terugbellen. Mijn factuur van nu klopt nog steeds niet. In mei was er geen enkel probleem met onze factuur, in juni liep het ineens fout, een fout door Proximus dat ondertussen al verschillende fouten bleken te zijn. Ik heb mijn vriend overtuigd om van Telenet naar Proximus te gaan, omdat ik altijd bij Proximus had gezeten, we namen een Tuttimus abonnement in April van 99,95 euro, dit blijkt heel moeilijk te zijn want er loopt vanalles fout sinds juni.

Vorige week donderdagavond dacht ik eindelijk dat alles opgelost zou zijn, de mevrouw begreep wat er nog fout liep, maar financiële dienst kon dit alleen oplossen. Wou me doorverbinden maar helaas enkel tijdens kantooruren. Vrijdag feestdag, dan weekend dus vandaag gebeld naar klantendienst om me door te verbinden naar financiële dienst. Ik kreeg iemand aan de lijn dat me niet wou doorverbinden met financiële dienst, ik moest hem het probleem uitleggen. Ik hoop dat het gesprek is opgenomen, want ik voelde me heel slecht na dit gesprek, niet vriendelijk, was dan zelfs blijkbaar de verantwoordelijk, gaf zelfs toe dat hij zag dat netflix volledig werd aangerekend, maar zat blijkbaar al over zijn tijd (mag maar 10min per klant bellen dus wou me niet meer verder helpen). Ik vroeg dan wie me dan wel kon verder helpen, wist hij niet. Ik zei dan zal ik nog eens naar de winkel gaan, volgens hem zullen ze mij daar ook niet kunnen helpen. Uiteindelijk heeft hij gewoon afgelegd in het gesprek.

Die collega is over de schreef gegaan, dus zou ik graag ons abonnement willen opzeggen. Mijn vraag is nu of dit ons iets gaat kosten? En ook wie kan ons nu verder helpen met onze factuur die nog te hoog is, zodat ik deze eindelijk kan betalen.

Groeten,
Lisa
icon

Beste antwoord door VwLis 25 July 2017, 09:22

Bekijk origineel

2 reacties

Een vriendelijke collega heeft gisterenavond onze factuur toch al juist aangepast, er werd maar liefst 100 euro te veel aangerekend. Nu nog afwachten naar volgende maand, want dan zal er al een verkeerd verbruik opstaan.
Reputatie 7
Badge +3
Dag VwLis,

De bevoegde dienst kijkt momenteel alles nog grondig na en zal je verder contacteren.

In principe zou de volgende factuur correct moeten zijn, we volgen dit op.

Groetjes,

HeidiE

Reageer