Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen van proximus 11

  • December 16, 2017
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Al ruim een maand probeer ik mijn "proximus 11 belgisch voetbal" op te zeggen. Ettelijke mailtjes en telefoontjes ten spijt, geraakt dit maar niet opgelost! De (onterechte) rekening van 11,95 € loopt wel gewoon door!

Beste antwoord door IngeDC

Hallo Eric, kan je mij via een privé bericht je klantnummer bezorgen? Dan kan ik dit voor je nakijken? Een privé bericht kan je sturen
via https:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • December 16, 2017
lukt dat niet via de decoder menu om dit op te zeggen.
anders kun je het ook met > online formulier opzeggen

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • December 16, 2017
Kan dit niet via Myproximus. Daar staat toch normaal alles in om af te zeggen of bij te voegen.

Martin
  • December 16, 2017
ik denk dat inderdaad ook, via decoder of via Myproximus (als het werkt tenminste 😉 maar ik kan het niet proberen aangezien ik geen prox 11 heb.
normaal kan je dit via
- Via MyProximus:
mijn producten > tv > voetbal & op aanvraag > .
of
- Via je decoder:
On demand knop > activeer een optie > TV op aanvraag > naar rechts > voetbal

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • Antwoord
  • December 18, 2017
Hallo Eric, kan je mij via een privé bericht je klantnummer bezorgen? Dan kan ik dit voor je nakijken? Een privé bericht kan je sturen
via https:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679