Al ruim een maand probeer ik mijn "proximus 11 belgisch voetbal" op te zeggen. Ettelijke mailtjes en telefoontjes ten spijt, geraakt dit maar niet opgelost! De (onterechte) rekening van 11,95 € loopt wel gewoon door!
Bladzijde 1 / 1
lukt dat niet via de decoder menu om dit op te zeggen.
anders kun je het ook met > online formulier opzeggen
anders kun je het ook met > online formulier opzeggen
Kan dit niet via Myproximus. Daar staat toch normaal alles in om af te zeggen of bij te voegen.
ik denk dat inderdaad ook, via decoder of via Myproximus (als het werkt tenminste 😉 maar ik kan het niet proberen aangezien ik geen prox 11 heb.
normaal kan je dit via
- Via MyProximus:
mijn producten > tv > voetbal & op aanvraag > .
of
- Via je decoder:
On demand knop > activeer een optie > TV op aanvraag > naar rechts > voetbal
normaal kan je dit via
- Via MyProximus:
mijn producten > tv > voetbal & op aanvraag > .
of
- Via je decoder:
On demand knop > activeer een optie > TV op aanvraag > naar rechts > voetbal
Hallo Eric, kan je mij via een privé bericht je klantnummer bezorgen? Dan kan ik dit voor je nakijken? Een privé bericht kan je sturen
via https:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
via https:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.