Ik heb eind juli online het formulier ingevuld voor het opzeggen van mijn tv-internet-telefoon abonnement. Buiten de automatisch gegenereerde bevestigingsmail die ik daarop ontving heb ik tot op heden nog geen informatie ontvangen over de verdere afhandeling (wat met digicorder, eindfactuur, ... ), van mijn opzegging.
Ik had als opzegdatum 31/08/2017 ingevuld en had tegen nu toch wel iets meer info verwacht.
Is dit de normale gang van zaken?
Alvast bedankt voor de reacties
Maarten
Bladzijde 1 / 1
ter info je kan altijd via dit Forum een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Beste Maarten,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kan ik uw dossier eens nakijken.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kan ik uw dossier eens nakijken.
Groetjes,
Joël
Beste,
Alvast bedankt voor uw reactie. Een persoonlijk privébericht sturen lijkt niet mogelijk?
Ik heb, zoal Martin aangaf in een eerdere reactie wel een privébericht gestuurd aan het algemene Proximus Team.
Alvast bedankt voor uw reactie. Een persoonlijk privébericht sturen lijkt niet mogelijk?
Ik heb, zoal Martin aangaf in een eerdere reactie wel een privébericht gestuurd aan het algemene Proximus Team.
Dat is wat Joel M bedoelt, die krijgt hij ook te lezen via een PB aan het proximus team
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.