Opvragen verbruik

  • 19 September 2014
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Al meerdere dagen probeer ik het internet verbruik op mijn Bizz smart xl 20 op te vragen en telkens krijg ik een status van 06/09/2014 met als gevolg dat ik geen zicht heb op wat ik daarna heb verbruikt.


Daar het de eerste maand is dat ik internet via smartphone gebruik zou ik toch een duidelijk zicht willen krijgen op mijn verbruik.


Belgacom het probleem zit bij jullie, doe er iets aan.

5 reacties

best Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Als u uw toestel herstart dan gaat deze teller op de datum van vandaag staan, door dit te doen maakt u zogezegt een einde aan uw lopend internet connectie en kan deze berekenen hoeveel u verbruikt heeft.
Mvg Eva
Via de aangepaste app die ik van Google play diende te downloaden werkt de 'Hello' app beter. De datum op het scherm 'Verbruik' is deze van het moment zelf maar volgens de gegevens die ik krijg heb ik nog niets verbruikt niettegenstaande ik om de 15 minuten mijn e-mails lees en ook al meerdere app's heb geïnstalleerd (dit was steeds via 4G).


Op de website echter geeft men aan dat ik 1 KB heb verbruik en de afsluitdatum is nog steeds 06/09/2014.


Ik stel me dan ook de vraag in welke mate deze gegevens correct zijn.
Badge
maar ik heb vast internet op een computer , hoe weet ik mijn verbruik ?
via e-services , maar vandaag zal er veel niet werken aangezien de aangekondigde werkzaamheden

Reageer