Skip to main content
Ik ben onlangs met mijn abonnement overgestapt naar een andere formule op aanraden van proximus omdat het voordeliger zou uitkomen.

Ik heb een rekening gekregen waar je kop nog staart aan kan krijgen . Een factuur waar ze inneens een kreditnota bijvoegen en nog zit ik 70,00 boven mijn normale bedrag.

Ik heb proximus daarover gebeld , maar kreeg de keuze om terug gebeld te worden . De dame die mij dan opbelde kon er zelf niet aan uit en ging het opzoeken voor mij en mij anderdaags opbellen. Nu een week later heb ik niemand meer gehoord ?

Wat een zooitje!
Behoud je dan je - eventuele - oude korting?

Zoniet zul je mschn méér betalen.
Neen ze hebben het abonnement voor de gsm"s opgetrokken
Niet opgeven & een privé bericht met klantnummer/factuurnr en vraag voor uitleg/toelichting door dienst facturatie

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mocht er (opnieuw) geen gevolg aan gegeven worden, best schriftelijk herhalen of naar ombudsman telecom stappen
Als Proximus dit niet rechtzet mogen ze alles komen ophalen ??

Reageer