Graag wilde ik mijn Norton Internet Security ,die ik als optie heb op mijn oude PC, overzetten op mijn nieuwe PC. Ik heb dit vroeger al eens gedaan via E-services maar nu lukt dit niet meer.
Eerst kon ik niet meer inloggen op E-Services omdat ik ondertussen ook een account heb via "Mobile Internet" en beide diensten moesten versmolten worden.
Nu kan ik wel weer inloggen en via E-services zien dat de optie "PC Security" aanwezig is en er ook de mogelijkheid om Norton te downloaden (Engels, Frans of Nederlands).
En dan is het gedaan! Klikken op Nederlands geeft als resultaat "Onlinedienst niet toegankelijk". Ik zou dan een applicatie moeten toevoegen maar ook dat lukt niet. Ik vraag me trouwens af wat bvb "Belgacom TV" of "Online Shopping" te maken heeft met mijn internet optie "PC Security"??
Alvast bedankt voor de reactie.
Walter
Bladzijde 1 / 1
ik heb ook soms problemen met de e-services. Hij zegt ook soms dat je een app moet toevoegen maar als ik ze dan allemaal aankruis en op toevoegen klikdan staat er dat alle apps al toegevoegt zijn en dus geen apps toegevoegt zijn.
Aanvulling: Dit is de tekst die ik krijg na het aanklikken van de download (Nederlands) van de "Norton PC Security"
"Onlinedienst niet toegankelijk
"Onlinedienst niet toegankelijk
- U hebt nog geen toegang tot de onlinedienst die u probeert te bereiken.
U kunt de dienst toevoegen aan uw lijst met applicaties, op voorwaarde dat die dienst beschikbaar is voor uw gebruikersprofiel.
- Om een applicatie toe te voegen, moet u klant zijn bij Belgacom."
[/list]
En nu weet ik het niet meer want er zijn geen applicarties toe te voegen!
Opgelost.
Vandaag opnieuw geprobeerd en alles OK.
Ik kon via "mijn opties" Norton PC Security downloaden en installeren.
Walter.
Vandaag opnieuw geprobeerd en alles OK.
Ik kon via "mijn opties" Norton PC Security downloaden en installeren.
Walter.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.