Oproepen doorschakelen met Pay&Go

  • 28 June 2012
  • 4 reacties
  • 1438 Bekeken

Voor onze vereniging hebben wij een aantal gsm-nummers die we uitsluitend gebruiken voor deze vereniging om zo ons prive nummer ook prive te houden. Begin dit jaar zijn we met deze nummers overgestapt van Proximus abonnement naar Pay&Go omdat dit voordeliger uitkwam. Omdat ik niet altijd met twee gsm's opzak wil lopen gebeurt het vaak dat ik de oproepen voor de vereniging laat doorschakelen naar mijn privé-nummer. Sinds ik ben overgestapt op Pay&Go lukt me dit niet meer terwijl ik wel voldoende belkrediet heb?


4 reacties

Deze info staat op P&G site:

Oproepen doorschakelen



  • Schakel oproepen door naar een ander vast of mobiel nummer
  • Schakel alle oproepen door, of alleen wanneer u al in gesprek bent, niet opneemt of niet bereikbaar bent
  • Schakel oproepen door naar uw voicemail
    [/list]
    Activeren
    U kunt uw gsm doorschakelen naar een ander nummer via het menu van uw gsm of met onderstaande codes:





























    Naar een ander nummer Activeren Deactiveren

    U antwoordt niet binnen de 15 seconden

    Typ **61*+32 ander nummer# en druk op Verzenden

    Typ ##61# en druk op Verzenden

    Uw gsm ontvangt geen signaal

    Typ **62*+32 ander nummer# en druk op Verzenden

    Typ ##62# en druk op Verzenden

    U bent in gesprek

    Typ **67*+32 ander nummer# en druk op Verzenden

    Typ ##67# en druk op Verzenden

    U wilt alle oproepen zonder onderscheid doorschakelen

    Typ **21*+32 ander nummer# en druk op Verzenden

    Typ ##21# en druk op Verzenden



    Standaard staat de doorschakelingstijd ingesteld op 15 seconden. Hebt u een abonnement? Dan kunt u deze aanpassen naar een waarde tussen 5 en 30 seconden. Geef hiervoor bij het activeren van de doorschakeling het aantal seconden als volgt mee: typ **61 +32 ander nummer**aantal seconden# en druk op Verzenden.


Had ik gevonden op site maar lukt niet krijg telkens foutmelding "niet uitgevoerd"?
Kan je dit dan niet gewoon te weten komen door te bellen naar gratis nummer 6000 ?
Reputatie 3
Badge +2
Volgens mij kan dit niet met payandgo. je kan zelfs je beltijd niet verlengen :-(

Reageer