Beantwoord

Opnemen van FOX TV

  • 29 October 2016
  • 8 reacties
  • 546 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Practitioner
  • 54 reacties
Tot grote ergernis lukt het maar niet opnames te doen op FOX, dan gaat het dan weer niet of heeft die niets opgenomen ofwel het toch is ingesteld,
of serie opname lukt niet.....enz... elke dag is er wel iets of de programmatie klopt van geen kanten Pffffffffff ben het stiletjes beu ...en ik niet alleen.
ik weet niet of ik een overstap naar telenet nog lang kan tegen houden hier thuis??
icon

Beste antwoord door RobrechtB 31 October 2016, 07:55

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Badge
Hallo proximus....wordt eens wakker
Reputatie 6
Badge +2
Hallo proximus....wordt eens wakker
Je moet ze zelf wakker schudden door te bellen naar de klantendienst nr 0800 22 800. 😳
Reputatie 7
Badge +6
Beste mensen,
even ter info: de openingstijden van onze telefonische klantendienst 0800 22 800:

Reputatie 7
Badge +4
Dag Ingo,

Serie opnames zijn op dit moment niet mogelijk op fox. Met welke opnamen had je problemen ? Ik zie dat er fails zijn bij De dingen des levens en Mooi en Meedogenloos. Heb je de decoder als eens helemaal herstart ?

Anders stuur ik het eens door naar ons TV team die het dan verder onderzoeken.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 1
Badge
Vandaag dingen des levens weer niet opgenomen en het was thans ingesteld. Mij interesseert me dat geen bal maar mijn vrouw ergert er zich mateloos aan, elke dag is er wel iets. Ben al klant zolang belgacom (proximus)bestaat en zou dat zo ook willen houden. Maar dan moet het toch gaan beteren...en liefst heel binnen kort. Dank u
Beste mensen,
even ter info: de openingstijden van onze telefonische klantendienst 0800 22 800:



vandaag anders niet - tot 20u en het is geen feestdag!:@
Opnemen lukt bij mij wel, maar het is moeilijk. Ik ben een enorme fan van the walking dead en op fox kan ik eindelijk het 7e seizoen kijken. Maar... als ik het opneem dan moet ik altijd het programma er voor én vooral er na opnemen, want de programmatie klopt inderdaad van geen kanten. Meestal loopt het over in de twee laatste programma's.

so please een fix hierzo :D

mvg,
maarten
Reputatie 1
Badge
En nog maar eens niet opgenomen, begrijp niet waarom ze dit probleem maar niet kunnen oplossen?

Reageer