Beantwoord

Opnemen niet mogelijk

  • 13 March 2016
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

Daarstraks wou ik een programma opnemen maar dat ging dus niet..eerst geprobeerd met opnemen,toen met serie opnemen maar niks ging,kon wel de herinnnering instellen.
Toen op een andere post geprobeerd maar lukte ook niet.
Heeft er nog iemand last van gehad deze avond?
icon

Beste antwoord door Elsa 13 March 2016, 08:28

Bekijk origineel

5 reacties

Na resetten van decoder, zou het mss wel kunnen lukken, valt soms voor.
Zal de decoder nog maar eens resetten,dit blijkt de oplossing te zijn voor al de probs hier
Toch bedankt voor het antwoord Elsa 😉
Ja inderdaad 🙂
je hebt weinig ander keuzes om iets zelf te proberen dan even via resetten van je Prox toestellen, hopelijk het in orde te krijgen en anders wordt het 0800 22 800 😉
Het zou toch normaal niet mogen hé,ben bij Telenet weg gegaan door de probs met de decoder en nu begint het hier ook al..
Maar allee,reset gedaan en kan terug opnemen (voor hoe lang is de vraag van 1 miljoen)

Zie dat ik hie just een foutje heb gemaakt..beste antwoord moet van Elsa komen en niet van mij LOL
Quote: Zie dat ik hier juist een foutje heb gemaakt .. beste antwoord moet van Elsa komen en niet van mij LOL .
▬ geen enkel probleem hoor jou antwoord was zeker een goed 🙂 het voornaamste is dat het terug werkt.
je zegt bij TN problemen gehad te hebben met de decoder, hier in onze wijk zijn nogal veel TN klanten en die begrijpen niet dat ik af en toe eens mijn decoder moet laten rebooten, zij beweren dit nog niet te hebben moeten doen.
Maar inderdaad het is niet omdat er bij iemand geen problemen zijn dat er dan bij iemand anders nooit problemen kunnen zijn!

Reageer