Beantwoord

Opnemen mini decorder


Wat ik opneem zie ik nergens bijstaan ! Als ik de decorder opstart komt het opgenomen stuk er wel op , maar dat kan toch niet telkens de bedoeling zijn ?
icon

Beste antwoord door ThomasP 19 March 2016, 11:56

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dit is inderdaad een fenomeen dat soms wel eens durft voorvallen. Helaas. Dit zou eerder sporadisch moeten zijn en dus zeker niet altijd. We zijn ervan op de hoogte en onze ingenieurs werken aan een oplossing.

Voorlopig is een herstart van de decoder inderdaad voldoende om de opname zichtbaar te maken.

Onze excuses hiervoor.
Dit is inderdaad een fenomeen dat soms wel eens durft voorvallen. Helaas. Dit zou eerder sporadisch moeten zijn en dus zeker niet altijd. We zijn ervan op de hoogte en onze ingenieurs werken aan een oplossing.

Voorlopig is een herstart van de decoder inderdaad voldoende om de opname zichtbaar te maken.



Onze excuses hiervoor.




Het is al meerdere keren voorgevallen !
Reputatie 3
Badge +1
Minimaal 1 keer /week.
Telkens ik iets opneem !
Reputatie 3
Badge +1
Dus Philippe ... dan gaan we samen naar T.
Hebben ze daar bij T dan iets dat overeenkomt met nPVR bij Prox?
want als ze dat niet hebben zal het inderdaad bij T niet één keer per week of iedere keer dat je opneemt voorvallen :-))))
Eigenlijk allemaal moeilijk uit te leggen waarom de ene zoveel problemen heeft met die nPVR opnames en de andere dan weer niet, want mijn decoder is ook een v5 compact en dus wordt ook alles op de server opgenomen in nPVR, hebben jullie dan ook de NTE....116 software versie, want dit is deze die ik heb staan op mijn decoder.
Hebben ze daar bij T dan iets dat overeenkomt met nPVR bij Prox?
want als ze dat niet hebben zal het inderdaad bij T niet één keer per week of iedere keer dat je opneemt voorvallen :-))))
Eigenlijk allemaal moeilijk uit te leggen waarom de ene zoveel problemen heeft met die nPVR opnames en de andere dan weer niet, want mijn decoder is ook een v5 compact en dus wordt ook alles op de server opgenomen in nPVR, hebben jullie dan ook de NTE....116 software versie, want dit is deze die ik heb staan op mijn decoder.


Ik heb ook de NTE software .
NTE met 116 achteraan , hier kan je de verschillende software versie zien staan -> http://bgctv.skynetblogs.be/#decodersoftwareversies
NTE met 116 achteraan , hier kan je de verschillende software versie zien staan -> http://bgctv.skynetblogs.be/#decodersoftwareversies

Met 116 achteraan !
Ok bedankt voor de feedback, moeilijk uit te leggen hoe het komt dat het bij de ene voorvalt en bij de andere niet, als Px het maar weet waaraan het ligt, dat is het voornaamste hé ;-)))

Reageer