Beantwoord

Opnemen en tv kijken met prox TV

  • 4 January 2016
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

als ik een opname geprogrammeerd heb die toevallig bezig is signaleert hij steeds dat de opname stopgezet wordt als ik van post verander. Ik kan dus niet veranderen van post zonder dat mijn opname stopt...
icon

Beste antwoord door ThomasP 14 January 2016, 10:28

Bekijk origineel

6 reacties

Je bent zeker niet de eerste niet die zoiets meldt en voor heeft sedert de nieuwe interface op de decoder gezet geweest is,
zoals die op de V5 en V5-compact decoder voor komt.
Probeer het eens op de volgende manier of je het in orde krijgt:
- Spanning onderbreken van zowel Bbox modem en decoder
- modem na 20 seconden terug opzetten tot dsl lampje continu brandt en je terug kunt surfen.
- dan decoder opnieuw onder spanning zetten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder ?? Klik hier
- lukt het nog niet bellen naar 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
FYI:
Algemene procedure bij decoder problemen

NB: Er zou wel een bug-fix komen volgens Proximus in Q1 / 2016
Reputatie 7
Badge +4
als ik een opname geprogrammeerd heb die toevallig bezig is signaleert hij steeds dat de opname stopgezet wordt als ik van post verander. Ik kan dus niet veranderen van post zonder dat mijn opname stopt...

Dit was een bug in de nieuwste software van de nieuwe interface van de V5-compact, hiervoor is ondertussen beslist geweest om de vorige software terug te plaatsen. Indien deze bij jou nog niet werd teruggezet, kan je dit forceren door een reset van de decoder te doen.
Dit doe je als volgt:
- Schakel de decoder uit via de ON/OFF schakelaar achteraan
- Houd de Reset-knop ingeduwd met een puntig voorwerp.
-Schakel de decoder terug aan via de ON/OFF schakelaar achteraan. Houd Reset ingeduwd totdat je het scherm “Software update” te zien krijgt. Laat nu Reset los. De restore duurt ongeveer 15-20 min.

Mvg,
Kim
KimB

Zeg dat het niet waar is hé !!
welke vorige software versie wordt er dan opgezet deze die ik nu heb is de NTE....10.82 en daar heb ik veel minder problemen mee dan de vorige !???
als ik een opname geprogrammeerd heb die toevallig bezig is
signaleert hij steeds dat de opname stopgezet wordt als ik van post verander.
Ik kan dus niet veranderen van post zonder dat mijn opname stopt...

Ik heb trouwens dit probleem nooit met NTE_V5-Mini......10.82
Reputatie 7
Badge +6

welke vorige software versie wordt er dan opgezet deze die ik nu heb is de NTE....10.82 en daar heb ik veel minder problemen mee dan de vorige !???

Er is gedurende een korte periode een kleine roll-back geweest naar de 9.86 software (nog steeds NTE). Echter recent is de situatie terug gewijzigd en momenteel is de 10.82 nog steeds de laatste versie welke wordt gepushed naar de decoder.
Ok Thomas,
bedankt voor je antwoord,
In ieder geval een geruststelling wat mij betreft, ik dacht al dat ze mijn software gingen terug draaien van NTE...10.82 naar ....9.86 waarmee ik meer problemen had.
Reputatie 7
Badge +6
@Marlene_04
Heb je dit probleem recent nog voorgehad? Heb je reeds de mogelijkheid gehad om, zoals vermeld, een factory reset te doen?
Indien je nog steeds problemen hebt kan je je telefoonnummer of klantennummer doorsturen naar Het Proximus Team? Dan kijken we dit even voor je na.

Reageer