Opnemen en ondertussen naar andere zender kijken lukt niet

  • 1 January 2016
  • 34 reacties
  • 982 Bekeken

Opnieuw kan ik naar geen andere zender kijken terwijl ik film wil opnemen. De opname wordt gestopt...
Van de 5 films die ik wou opnemen, nog maar 2 gelukt. 40% is gebuisd !
Lang leve de analoge TV en DVD waar je gewoon iets kon programmeren en je nadien kon bekijken.
Kan een proximus-medewerker eens reageren aub ? Zelfde probleem vorige week al op het forum gemeld, maar geen reactie. Decoder al opnieuw opgestart maar probleem blijft...
Als ik betaal voor een dienst wil ik dan ook dat dit naar behoren werkt. Ik vind dat ik ondertussen recht heb op compensatie... Gratis films aub !

34 reacties

De paar films die ik wel heb kunnen opnemen, omdat ik toen niet thuis was, zijn ondertussen ook uit mijn bibliotheek verdwenen.
Weer helpdesk: eerste persoon gooide gewoon de telefoon dicht. Wat een service, wat een service...
Tweede persoon raadde mij aan om decoder (voor de zoveelste keer) te resetten, maar dat brengt helaas geen soelaas.
Volgens deze persoon zal proximus wel (automatisch) in een compensatie voorzien: 1 gratis film. Dit is een lachtertje, toch ??
Er waren zoveel mooie films in de eindejaarsperiode; ik heb er wel 10 willen opnemen en ik heb er 0...
Ik heb toch de indruk dat je veel meer problemen hebt dan de doorsnee klanten die ook wel problemen ondervinden en is er mss nog iets anders aan de hand in uw geval, kan je misschien eens vragen dat ze het doorgeven aan het escalatieteam, of dat ze je eens doorgeven met de technische specialisten of het verder laten onderzoeken door hen, enfin ik probeer maar om je te helpen.
Bedankt Elsa !
Raar maar waar, gisterenavond laat stonden de films nu plots weer in 'mijn bibliotheek'. Dus enerzijds wel tevreden dat ik ze terug heb, anderzijds wel ontgoocheld dat mijn kids niet konden kijken op het moment dat ze dat wilden...
De eerste persoon in de helpdesk vroeg mij - voor hij de verbinding verbrak - op welke post mijn TV stond. Heeft dit er dan iets mee te maken ? Er heeft mij nog geen enkele persoon in de helpdesk (en ik sprak er ondertussen al heel wat :8) gezegd dat mijn TV op een bepaalde post moest staan/niet mocht staan.
Alvast bedankt voor alle hulp !
Sigrid,
Normaal gezien kunnen ze die opnames nog terug zetten die uit je opnamelijst verdwenen zijn, omdat die nog in je ⌘-lijnprofiel kunnen staan, die zij opvragen.
Maar dat je TV op een bepaalde post niet mag staan daar heb ik ook geen idee van wat de reden zou kunnen zijn.
Je hebt je opnames nu toch terug en beter laat dan nooit zeggen ze dan, al zullen uw kids daar wel anders over denken :? 😉
Ondertussen begin ik dit forum als mijn logboek te beschouwen. Wie weet, als het ooit allemaal in orde komt, dan klop ik nog eens aan bij Proximus voor compensatie en dan heb ik meteen een net overzichtje van al de problemen.

Dus de opnamen die nu toch terug in 'mijn bibliotheek' staan, kan ik nu niet bekijken (kids weer ontgoocheld...). 'this channel is no longer available'
Bij de helpdesk gingen ze dit doorspelen aan de technisch specialist, en mij terug contacteren. Dergelijk probleem werd al nog gemeld deze namiddag.
Benieuwd wanneer ik iemand terug zal horen en wanneer het in orde zal zijn.

Mijn factuur wel al ontvangen, met veel te hoog aangerekende kosten... Ondertussen al bedrag betwist, en deze morgen (heel snel, dat moet gezegd) een antwoord ontvangen. Ik krijg een creditnota, maar... ik kan die niet bekijken want men is al de hele dag bezig met een 'technische tussenkomst ... probeer later opnieuw'.
Is er iets dat wel nog werkt bij Proximus ??? :?:?
Donderdag nog eens naar de helpdesk gebeld... Men is nog aan het uitzoeken wat het probleem juist is ! Dus nog steeds niet in orde !
update 1/2/2015 ...

Op 29/1 eens geprobeerd met mail te sturen, want ik krijg maar geen feedback op mijn eerdere telefoontjes; 30/1 telefoon gekregen van Proximus.
Probleem nog steeds niet opgelost... Men raadt mij aan om naar een Proximus winkel te stappen...
Finaal toch mail gekregen met melding dat vraag geëscaleerd werd (oef !) MAAR ... antwoord ontvangen waaruit bleek dat de persoon van de helpdesk mijn probleem niet goed begrepen heeft, want antwoordt totaal naast de kwestie...
31/1: numerieke toetsen afstandsbediening werken niet meer ... decoder opnieuw opstarten
1/2: programma stopt plots... heropstarten...

'logboek' blijft maar aandikken :@:@
En ik ben ook weer bij de 'gelukkigen' die niet naar de opgenomen programma's kan kijken... De 29/2-bug...
O ja, mijn eerder gemeld technisch probleem nog steeds niet opgelost (opgenomen films verdwijnen zo nu en dan uit mijn bibliotheek en staan er dan weer in, maar kunnen niet bekeken worden). Hoelang nog tot ook dit probleem opgelost geraakt ???
verwacht wordt dat het pas na middernacht zal opgelost zijn

Reageer