Hoi,
Sinds enige tijd kan ik niet meer opnemen en een ander programma bekijken tegelijkertijd.
Er wordt steeds gezegd dat veranderen van kanaal de opname zal stoppen of dat ik naar het kanaal van de opname moet switchen.
Vroeger was dit mogelijk zonder enig probleem.
Wat is hier veranderd? Hoe kan ik dit oplossen?
Thx
Beantwoord
Opnemen en kijken tegelijkertijd
Beste antwoord door ThomasP
@Elsa
Jou ontglipt ook niets hé.
Maar klopt, doordat met vectoring een hogere gegarandeerde snelheid kan gegeven worden worden ook het aantal streams mee verhoogd. Dit gaat voornamelijk een impact hebben op klanten met meer dan 2 decoders.
Zelfde probleem bij 089.86.81.84. We hebben ons vorige week wel een tweede decoder aangeschaft. Kan je dit ook eens nakijken. Dank bij voorbaat.
Ik zie dat je momenteel nog bent aangesloten op een ADSL technologie. Dit heeft een impact op onder andere je Proximus TV.
VDSL2 is echter beschikbaar dus ik stel voor dat we je omschakelen naar de nieuwe VDSL2 technologie. Hiervoor is wel een technicus ter plaatsen nodig.
Ik contacteer je even per privé bericht voor de verdere afhandeling.
Jou ontglipt ook niets hé.
Maar klopt, doordat met vectoring een hogere gegarandeerde snelheid kan gegeven worden worden ook het aantal streams mee verhoogd. Dit gaat voornamelijk een impact hebben op klanten met meer dan 2 decoders.
Ik zie dat je momenteel nog bent aangesloten op een ADSL technologie. Dit heeft een impact op onder andere je Proximus TV.
VDSL2 is echter beschikbaar dus ik stel voor dat we je omschakelen naar de nieuwe VDSL2 technologie. Hiervoor is wel een technicus ter plaatsen nodig.
Ik contacteer je even per privé bericht voor de verdere afhandeling.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.