opnemen en andere post kijken

  • 29 December 2010
  • 9 reacties
  • 1210 Bekeken

Beste,

Het is mss al veel genoteerd en gevraagd maar vond op de eerste pagina's toch niks terug.

Kunnen klanten nu al iets opnemen en een andere kanaal bekijken?

Want ik kreeg vandaag nog: nu gaat u naar een ander kanaal zappen omdat daar een opname start.

En als ik terug zapte stond er de opname wordt afgesloren

WAt moeten doen? (de updates gaan toch vanzelf niet?)

Ik bezit de zwarte decoder HD decoder

PS sorry als dit een re-post is...

9 reacties

Iemand een reactie?
He , ik zit met eenzelfde probleem en zou ook dolgraag een antwoord hebben
Geef jullie gegevens eens, zal eens kijken..
joris.pauwels@skynet.be Welke gegevens had je nog graag gehad ?
Hoe kom je eigenlijk aan die HD decoder?

Als je niet kan opnemen en een andere zender bekijken, zit je zeker niet op VDSL (en dus geen HD)

Mij is gezegd dat wij in geen geval een nieuwe decoder krijgen (en dus na 3 jaar nog steeds opgescheept zitten met een oude tilgin met een zeeeeeer bescheiden hardeschijf) en dit zolang wij geen VDSL krijgen MAAR wij krijgen hier helemaal geen VDSL omdat onze buurt blijkbaar niet belangrijk genoeg is voor Belgacom...
Geachte Heer,

Het is mij beu altijd is er de film die ik wil opnemen daar en ik kan ondertussen niet naar iets anders zien ondanks dat ze met heel veel pravour noteren hoe je het moet doen niet lukt zorg er aub eens voor een anders zo tevreden klant alles van Belgacom zelfs 2 decorders Internet en telefoon Help mij aub of ik dien over te schakelen bij de concurrent.
Zal er ook deels van afhangen in welke regio je woont. Ik woon in regio Roeselare en ik kan 2 programma's opnemen en intussen nog naar een ander programma kijken. En dit op 2 decoders! Mij hoor je niet klagen! :)
Ik heb 2 decoders en een 20mb profiel.
Als ik op 1 decoder de HD uitschakel dan krijg ik

decoder1= 2xSD

decoder2= 1xHD & 1xSD
Badge
Ik denk dat je hiervoor beter naar de helpdesk kan bellen:

0800 22 312

zou nu 0800 22 700 geworden zijn

Reageer