Opnames verdwenen na verwijderen ander programma

  • 31 January 2016
  • 10 reacties
  • 1205 Bekeken

Hallo,

Sinds 1 week klant bij Proximus en heb een vreemd probleem dat ik nog niet gevonden heb.
Zojuist een serieopname bekeken van deze week en deze in zijn geheel verwijderd via de lijst te openen van dat programma en dan alle afleveringen wissen.
Nu staan van deze serie nog 2 afleveringen van de 5 erop maar zijn wel alle afleveringen van een andere serie mee verdwenen.
Na een herstart van de decoder zijn deze niet teruggekomen..
Het betreft een V5 compact..

Hoop dat jullie een oplossing weten..

Met vriendelijke groeten,
Gunther

10 reacties

Je kan altijd eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) om te informeren of ze die nog kunnen terug zetten wat zeker niet altijd het geval is maar toch de moeite om het vragen volgens mij.
Reputatie 7
Badge +4
Ghunter,

Kan je je telefonnummer of klantnummer via privébericht doorsturen naar het proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)? Dan Kunnen we dit nakijken.

Mvg,
Kim
Ik heb reeds contact opgenomen met de klantendienst.
De opnames konden helaas niet worden teruggezet.
We hebben het programma ondertussen op aanvraag bekeken en het probleem heeft zich sindsdien niet meer voorgedaan.
Misschien een bug in de software van de decoder dat opnames kunnen verdwijnen als je kiest voor "Verwijder alle afleveringen" bij een serie?
Deze programma's waren ook op dezelfde zender opgenomen.
Dit is inderdaad een bekende bug
dat wanneer je bv bij het wissen kiest voor alle afleveringen van een bepaalde serie, alle ander opgenomen van die bepaalde zender weg zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Gunther,

het zal inderdaad een tijdelijke bug geweest zijn op de decoder. Mocht dit opnieuw voorkomen, gelieve het ons te laten weten.

MVG,

Wim
Hallo,

Ik heb zojuist alle afleveringen van een serie gewist. Maar alle programma's van dezelfde zender werden mee gewist.
Als ik bovenstaande reacties lees is dit een bekende bug op de decoder.

Ik kan begrijpen dat er soms problemen voorkomen maar hier stapelen ze zich wel op.
Heb al meerdere keren gebeld gehad naar de klantendienst omdat hier op diverse momenten de decoder uitvalt en nu dit.

Hoop dat dit snel wordt opgelost want vind het nogal vervelend.

Mvg,
Ann
Ik heb dat ook al een paar maal voorgehad maar met een V3b decoder en in PVR (hard disk) ... heel vreemd fenomeen !

Gisteren liep ik nog tegen zo een probleem aan ... De laatste reeks van "Outlander" aan het bekijken ... Ik laat altijd één bekeken aflevering staan voor de aflevering die ik nog moet bekijken ttz ik verwijder de "aflevering -2" Maar gisteren ging het dus fout, derde laatste aflevering verijderd, voorlaatste aflevering staat er nog maar de laatste aflevering is foetsie...
Met "Vikings" had ik hetzelfde probleem ... afleveringen 6 en 7 foetsie maar de laatste 2 staan er nog ...

BTW mijn decoder liep gisteren kompleet muurvast ? Lang geleden ! rest leverde enkel een zwart scherm op. Na 3e reste de decoder 5 minuten uit gezet en terug opgestart .. alles ok maar mijn "outlander" aflevering is definitied naar de filistijnen 😉
Ik heb de indruk dat hoe langer de afleveringen op de HD blijven staan hoe verwarder de "bestandstabel" wordt ... Doe dus geen afleveingen weg VOOR je de ganse reeks bekeken hebt. Ik denk dat zelfs aflevering van oude reeksen wegdoen mogelijk een effect heeft op afleveringen van andere opgeslagen reeksen. 't Is per slot van rekening een "harde-schijf" structuur zoals een PC 😃
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb dat ook al voorgehad met mijn V4, en het (met een privébericht) gemeld. Achteraf terugzetten is hen bij mij ook nog nooit gelukt. Maar je kunt altijd wél in een privébericht een aantal (gratis) credits proberen te vragen om de gemiste afleveringen "on demand" te kunnen bekijken. Ze zijn daar in mijn ervaring erg coulant in.
Kun je afleveringen van buitenlandse series "on demand" bekijken ? Ik heb er eigenlijk nooit achter gezocht 😉 .. wel .. er zijn "rare" alternatieven in geval van grote nood he 😉
ik weet dat het een oude topic is maar dit probleem heb ik ook programma's opnemen en er niet tussen staan

tot ik via tv overal keek daar stonden me opnames volgens de 0800 in mei een update voor deze bug...

Reageer