opnames komen steeds terug na wissen
Telkens wanneer ik een opname wis, komen ze na enkele uren of een dag terug. Iemand die weet hoe die komt/ wat er aan gedaan kan worden?
werd hier al tot vermoeienis toe gemeld, Bij Proximus zijn ze ermee bezig om deze hardnekkige bug op te lossen
ter info hoe sommige mensen gemeld hebben hoe ze het konden oplossen:
wat er door Proximus gemeld werd :
Tot ik plots op 7 oktober van EVA het bericht kreeg dat het steeds terugkeren
van verwijderde opnamen een gekend probleem is in Vlaanderen!
De engineering van Proximus is het nog aan het onderzoeken en nu heeft men
aan de engineering gevraagd een oplossing te zoeken voor mijn problemen
in 'mijn opnames' kies je de opname dat niet stopt
dan opties : verwijderen
dan kies je 'nooit'
Daarna kan je de opname stoppen.
- [quote]of nog : Opname kiezen : Opties - Verwijderen - 'indien schijf vol' -> 'nooit' en bevestigen[/quote]
- [quote] en ook 😞 wat op het zelfde neer komt ): Voor verwijderen kan je ook het volgend proberen: OPTIE / VERWIJDEREN / NOOIT en als dan het rode knopje uitgaat kan je verwijderen anders netstekker van de decorder 10seconden uittrekken en dan alles in een keer verwijderen. Tip: 's avond afsluiten door netstekker uit te trekken en steek hem terug bv 's morgens als je terug opstaat of voor je tv gaat kijken . [/quote]
wat er door Proximus gemeld werd :
Tot ik plots op 7 oktober van EVA het bericht kreeg dat het steeds terugkeren
van verwijderde opnamen een gekend probleem is in Vlaanderen!
De engineering van Proximus is het nog aan het onderzoeken en nu heeft men
aan de engineering gevraagd een oplossing te zoeken voor mijn problemen
Het probleem doet zich bij mij reeds voor sedert begin september. De V3 was volledig over zijn toeren, niets werkte nog naar behoren.Ik heb hem kunnen omruilen tegen een V5. Deze decoder is een hele verbetering maar de verwijderde nPVR duiken nog steeds op na het programmeren via TV-Overal of bij het opnieuw opstarten van de decoder.
Na het bericht dat ik op 7 oktober van EVA ontvangen heb is er nog steeds geen vooruitgang te merken.
Ik vermoed dat men bij Proximus het probleem zo maar niet onder de knie krijgt.
Na het bericht dat ik op 7 oktober van EVA ontvangen heb is er nog steeds geen vooruitgang te merken.
Ik vermoed dat men bij Proximus het probleem zo maar niet onder de knie krijgt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.