Opnames gaan niet door


Sinds enkele weken gaan onze opnames van o.a. blind Getrouwd niet door. Wij hebben al geprobeerd om dit opnieuw in te stellen maar we kunnen onze opname zelfs niet annuleren om dan opnieuw in te stellen. Ook de cookies heb ik al gewist zo der enig resultaat. Is het mogelijk om dit zo snel mogelijk op te lossen want dit is zeer frustrerend aangezien er volgend jullie systeem wel een opname gepland staat.

21 reacties

Heb je al de decoder eens laten herstarten, door zijn spanning even te onderbreken, om te zien of dit helpt.
Hier hetzelfde probleem.
Net 2weken klant, vorig weekend The Vampire diaries niet opgenomen. En dit weekend opnieuw diezelfde serie en nog 2 andere series niet opgenomen.
(Decorder herstarten etc helpt niet)

Zeer vervelend en frustrerend, ben vorige week wel snel geholpen waarbij de opname werd teruggeplaatst.
Maar niet echt fijn om dit elke week(end) te moeten vragen.
Hopelijk word dit snel en voor altijd opgelost.
Reputatie 5
Badge +4
Dag Gefrustreede klant;

Stuur mij even je klantnummer door, dan bekijk ik dit even voor je

Mvg,

AndyM



Reputatie 5
Badge +4
Dag MsMystic,

Stuur me even je klantnummer door?
Dan bekijk ik dit voor je en zal ik even een aanpassing uitvoeren.

Mvg,
AndyM
Dag MsMystic,

Stuur me even je klantnummer door?
Dan bekijk ik dit voor je en zal ik even een aanpassing uitvoeren.

Mvg,
AndyM

Beste

Word momenteel al geholpen via Twitter, hopelijk daarna geen problemen meer.

Mvg
Reputatie 5
Badge +4
Ondertussen zag ik het en had je al een bericht gestuurd :-)

Mvg,

AndyM
Dag Gefrustreede klant;

Stuur mij even je klantnummer door, dan bekijk ik dit even voor je

Mvg,

AndyM




Beste,

Onze klantennummer is 6731712341

Mvg
Reputatie 5
Badge +4
Je klantnummer blijk niet te kloppen. Stuur me via prive bericht je klantnummer even door of eventueel het nummer van je vaste lijn.

Hier de link om je gegevens via prive te sturen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

AndyM
Je klantnummer blijk niet te kloppen. Stuur me via prive bericht je klantnummer even door of eventueel het nummer van je vaste lijn.

Hier de link om je gegevens via prive te sturen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

AndyM


Ik heb u zonet een privebericht gestuurd

Mvg
Je klantnummer blijk niet te kloppen. Stuur me via prive bericht je klantnummer even door of eventueel het nummer van je vaste lijn.

Hier de link om je gegevens via prive te sturen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

AndyM


Beste,

Ik heb ook nog deze nummer gevonden. En dat is volgens mij het klantennummer: 619798851
Reputatie 5
Badge +4
Gefrustreerde klant,

Ik heb zonet een aanpassing uitgevoerd. De opnames zijn terug correct ingepland. Je zal merken dat je nog oude afleveringen zal zien staan. Die mag je gerust laten staan (want na 60 dagen zijn ze toch verwijderd) of je gaat ze een per een verwijderen. Momenteel geen serieopnames verwijderen want dit geeft problemen. Herstart even je decoder(s), je zal de opnames zien staan.

Mvg,
AndyM
Gefrustreerde klant,

Ik heb zonet een aanpassing uitgevoerd. De opnames zijn terug correct ingepland. Je zal merken dat je nog oude afleveringen zal zien staan. Die mag je gerust laten staan (want na 60 dagen zijn ze toch verwijderd) of je gaat ze een per een verwijderen. Momenteel geen serieopnames verwijderen want dit geeft problemen. Herstart even je decoder(s), je zal de opnames zien staan.

Mvg,
AndyM


Beste,

Ik heb zo,et tussen de geplande opnames gekeken en ik zie blind getrouwd daar nog altijd niet tussen staan

Mvg
Reputatie 5
Badge +4
Ik geraak niet tot aan de decoder. Zet de decoder uit door achteraan de schakelaar op "0" te zetten. Zet nadien je modem uit, ook via de schakelaar. Wacht 5 sec en herstart de modem. Het kan een 5 tal minuten duren voor de modem opgestart is. Nadien mag je de decoder opstarten. Laat me weten of je ze ziet staan. Indien niet, dan probeer ik ze opnieuw op te zetten
Ik geraak niet tot aan de decoder. Zet de decoder uit door achteraan de schakelaar op "0" te zetten. Zet nadien je modem uit, ook via de schakelaar. Wacht 5 sec en herstart de modem. Het kan een 5 tal minuten duren voor de modem opgestart is. Nadien mag je de decoder opstarten. Laat me weten of je ze ziet staan. Indien niet, dan probeer ik ze opnieuw op te zetten
De opname staat wel gepland in onze Proximus tv app op de iPad dus we zullen het straks wel zien zeker?

Mvg
Beste support medewerker,

Is het mogelijk de opnames van Thuis en Familie terug te zetten aub?

Ze zijn maar deels opgenomen

Alvast bedankt
Aline
Reputatie 7
Badge +4
Dag Alineke,

van welke dag wil je de opnames terug ?

Mvg,Robrecht

Het Proximus Team
Van de laatste twee dagen

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +3
Kan je zowel modem al decoder eens herstarten? Want kan deze niet bereiken.
Jimmy,

Is intussen beide herstart.kunt u het nu terugzetten aub
Reputatie 7
Badge +4
Alineke, we hebben de opnames toegevoegd voor jou.

Mvg,Robrecht
Hier hetzelfde probleem met opnames in serie van Familie en Stadion. De ene week neemt het wel op en de andere niet. Wat de laatste tijd ook steeds het geval is dat de decoder als ik tv opzet, steeds een software-update doet en erg lang nodig heeft om op te starten. Dit was in het verleden een kwestie van deconden, waar dit nu tot 5 minuten kan duren.
Modem en decoder zijn reeds opnieuw opgestart zoals het voorgeschreven is en de reset van de decoder V5 compact bracht ook geen soelaas.

Reageer