Sinds vorige week kunnen we niets meer opnemen of worden er zelfs geen programma's opgenomen die voorheen waren ingesteld.
Bij de tv-gids en tijdens het bekijken van Belgacom tv komt steeds te staan 'geen informatie beschikbaar'...
MVG
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Heb je de decoder al eens gereset en de modem aan en uit gezet?
Groetjes
Kristof
Heb je de decoder al eens gereset en de modem aan en uit gezet?
Groetjes
Kristof
decoder herstarten is eenigste oplossing.
dit probleem komt voor als er tijdens de nacht een update is geweest en dan tv-gids niet meer laad.
komt redelijk veel voor maar met herstart zo snel opgelost
dit probleem komt voor als er tijdens de nacht een update is geweest en dan tv-gids niet meer laad.
komt redelijk veel voor maar met herstart zo snel opgelost
Beste JES,
De decoder herstarten zoals Elix hier aangeeft zou het probleem moeten oplossen.
Vriendelijke groet,
Eva
De decoder herstarten zoals Elix hier aangeeft zou het probleem moeten oplossen.
Vriendelijke groet,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.