Er is iets compleets naar de filistijnen met de programmatie van de opnames via het TV menu !
- Om te beginnen verdwijnen individuele afleveringen binnen een serie en ze zijn op geen soorten van manieren te programmeren, behalve soms via de computer en Tv-Overal. Er lijkt trouwens geen correcte synchronisatie te zijn tussen wat er te zien is aan opnames/planning via Tv-Overal en het menu op de TV !!
- Een aantal opnames beginnen soms op momenten dat ze helemaal niet uitgezonden worden meestal tussen 45 en 75 minuten te vroeg. Er wordt dus "iets" opgenomen wat helemaal niets te maken heeft met de geplande opname. De geplande opname gaat in dat geval gewoon niet door ! (zo bvb "De slimste mens" een paar dagen terug, begint 1+ uur te vroeg zodat er dus 2x "De Rechtbank" op staat maar in de opname staat maar 5 minuten van "De slimste mens")
- Heropstarten, resetten, herprogrammeren van de opnames in kwestie .. 't is al boter aan de galg het helpt niet en heel dikwijls is het zelfs niet mogelijk om de opname te programmeren voor opname zoals bvb vandaag "Pano" wat nu al een UUR aan het opnemen (gestart 20u25) is maar eigenlijk maar pas nu begonnen is ! Voor de serie "The Five" is het mij niet eens meer duidelijk of de aflevering van vandaag nu geprogrammeerd is of niet want ik zie een bericht dat de opname moet gebeuren om 22u05 maar de aflevering wordt maar uitgezonden om 23u05 ! ZIJN JULLIE HET WINTERUUR VEGETEN VOOR SERIES DIE VOOR DIT WEEK-EINDE GEPROGRAMMEERD WERDEN ? BTW als er bij "mijn opnames" geen tijdsindicatie staat in het TV menu, danmag men er zeker van zijn dat de boel fout loopt. en BTW2 mijn echtgenote heeft sommige programmas vandaag al 3-5 ge-herprogrammeerd als serie of als "enkelvoudige" opname .. het helpt voor geen zak !
PROXIMUS ! eea wordt behoorlijk problematisch !
Het gaat toch niet op dat men nu elke geprogrammeerde aflevering/programma moet gaan zitten controleren a) of het wel opneemt en b) of het op de juiste tijd opneemt ! .. en eventueel dan nog de computer moet opstarten om te trachten de boel te corrigeren via TV-Overal omdat al de rest morsdood is ttz niet meer reageert op een "opname" ?
Bladzijde 1 / 4
addendum: De programmatie is dus ongelofelijk f*ck'd up !
Bvb ... "De allesweter" morgen 3 Nov ... staat in het menu geprogrammeerd van 19u35 tot 21u05 zonder logo of ikoon ! Komplete BS ! Het programma begint maar om 20u40 en duurt tot 21u35 ! Dus opname op voorhand al naar de .... !
Grappig genoeg kan ik de opname niet als "enkelvoudige aflevering" programmeren maar wel als serie ! Nu staat er dus in mijn TV menu "geplande opnames" een individuele? input om 19u35-21u05 met blanco ID voor deze uitzending en de serie met ikoon aflevering om 20u35-21u35 ... De afleveringvan Do 10 Nov staat er ook zonder logo/tekening wat dus het ergste laat vermoeden ! waarschijnlijk gelinkt aan de FUP input van 19u35-21u05 ... !
Man man .. wat een zooitje nu !
Bvb ... "De allesweter" morgen 3 Nov ... staat in het menu geprogrammeerd van 19u35 tot 21u05 zonder logo of ikoon ! Komplete BS ! Het programma begint maar om 20u40 en duurt tot 21u35 ! Dus opname op voorhand al naar de .... !
Grappig genoeg kan ik de opname niet als "enkelvoudige aflevering" programmeren maar wel als serie ! Nu staat er dus in mijn TV menu "geplande opnames" een individuele? input om 19u35-21u05 met blanco ID voor deze uitzending en de serie met ikoon aflevering om 20u35-21u35 ... De afleveringvan Do 10 Nov staat er ook zonder logo/tekening wat dus het ergste laat vermoeden ! waarschijnlijk gelinkt aan de FUP input van 19u35-21u05 ... !
Man man .. wat een zooitje nu !
+1 't is inderdaad heel erg met de opnames, zucht.
inderdaad, vandaag ook zo'n 35 opnames kwijt die de helpdesk niet kon recupereren.
Ik heb de laatste tijd ook regelmatig problemen met opnames op mijn V4. Bij het afspelen staat er op de info tijdsbalk dat er dan bv. 1u20 is opgenomen (incl. 5 voor en 30min nà), maar na 35 minuten wordt de weergave gewoon afgebroken Het zijn wél nPVR-opnames.
Goedemorgen,
Ik ga dit moeten laten nakijken door onze ingenieurs.
Kan je me paar voorbeelden geven.
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Ik ga dit moeten laten nakijken door onze ingenieurs.
Kan je me paar voorbeelden geven.
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Dag Sinjoor,
Kan je me een voorbeeld geven van enkele opnames?
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Mvg
OdB
Kan je me een voorbeeld geven van enkele opnames?
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Mvg
OdB
ik heb hetzelfde voor, ik programmeer bijvoorbeeld:
Zoo, op zender "zes" en na de opname staat het er 2x (gelukkig 1x goed)
op CAZ staat er soms een opgenomen serie of film, tijdsduur ok, maar na 2 á 5 min kijken sluit alles af, geen opname dus.
Soms programmeer ik een serie op discovery N en ik krijg de serie die daarna word afgespeeld, dus maar 5 min van de oorspronkelijke.
Zelfs bij het verwijderen van opgenomen series of films staan die er soms opnieuw op, raar... Na 2 of 3x lukt het dan wel.
Ook andere zenders geven gelijkaardige problemen. ("gelijkaardige" = misschien foute woordkeuze want "aardig" is het niet!)
Aangezien er zoveel mensen dit voor hebben, is er vermoedelijk iets mis met de updates/programmatie binnen proximus zelf en ligt het niet aan de decoders.
Zoo, op zender "zes" en na de opname staat het er 2x (gelukkig 1x goed)
op CAZ staat er soms een opgenomen serie of film, tijdsduur ok, maar na 2 á 5 min kijken sluit alles af, geen opname dus.
Soms programmeer ik een serie op discovery N en ik krijg de serie die daarna word afgespeeld, dus maar 5 min van de oorspronkelijke.
Zelfs bij het verwijderen van opgenomen series of films staan die er soms opnieuw op, raar... Na 2 of 3x lukt het dan wel.
Ook andere zenders geven gelijkaardige problemen. ("gelijkaardige" = misschien foute woordkeuze want "aardig" is het niet!)
Aangezien er zoveel mensen dit voor hebben, is er vermoedelijk iets mis met de updates/programmatie binnen proximus zelf en ligt het niet aan de decoders.
Hier ook tv gids klopt langs geen ballen meer.
Er moet weer een update gedaan geweest onlangs zijn bv Maandag hier The Walking Dead heb er 5 minuten van kunnen bekijken en kan nog een waslijst geven van opnames die verkeerd zijn.
Er moet weer een update gedaan geweest onlangs zijn bv Maandag hier The Walking Dead heb er 5 minuten van kunnen bekijken en kan nog een waslijst geven van opnames die verkeerd zijn.
Kan je me een voorbeeld geven van enkele opnames?
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Mvg
OdB
Hallo, het betreft bijna telkens de uitzending van "Van Gils & Gasten". In de tijdsbalk tijdens de weergave staat er dan dat er 1,20m is opgenomen, maar het stopt bijna altijd na ca. 35 minuten, want dan vlieg je er uit en kom je terug in de opnamelijst. Ik kan dat gelukkig wél recuperen met TV replay, maar als het iets zou zijn dat niet TVR compatibel is, zou het weg zijn (soms ook niet in VOD beschikbaar)..
Kan je van Gils en gasten nu eens opnieuw programmeren? En kijken als het probleem zich nog voordoet
Deze avond heb ik een probleem met de opname van "het Eiland". Het lukt totaal niet om dit programma op te nemen. Ook niet na het herstarten van de decoder (v5).
Begin de problemen met de opnames stilaan beu te worden (dit samen met de wifi problemen die zich de laatste tijd ook voordoen).
Begin de problemen met de opnames stilaan beu te worden (dit samen met de wifi problemen die zich de laatste tijd ook voordoen).
Hier is het ook een soep!.... Hoop dat het snel is opgelost.... Denk dat het vanaf de laatste update is!
Iedereen neem tegenwoordig op om de reclame te kunnen door te spoelen en al de zenders weten dat, en ze balen tot en met dat wij dat doen.
PX laat ons wel onbeperkt opnames programen, maar sommige kan je perfect afspelen andere maar aan 1 snelheid afspelen of je hebt een zwart scherm en zijn niet afspeelbaar.
Wantrouwige mensen zouden zeggen dat er een verborgen agenda is bij PX om het te klant lastiger te maken om opnames te bekijken?
En zelf als er geen verborgen agenda is met de opnames is nu tegenwoordig een verrassing lukt het of niet mijn opname.
En daar ligt de fout volgens mij er is weer een update gedaan en je ziet het overal weer klachten met opnames.
Zijn weer vertrokken voor weken voor PX een antwoord zal geven.
Betreffende de tv gids er is geen enkele zender die verkeerde programma wil geven is volledig is in hun nadeel.
Dus zoals de opnames zit er weer bug in de software voor de tv gids.
Zoals gewoonte PX en jullie leren het maar niet.
Test jullie software goed voor jullie update doen.
En nu wachten tot een PX medewerker een antwoord geeft.
PX laat ons wel onbeperkt opnames programen, maar sommige kan je perfect afspelen andere maar aan 1 snelheid afspelen of je hebt een zwart scherm en zijn niet afspeelbaar.
Wantrouwige mensen zouden zeggen dat er een verborgen agenda is bij PX om het te klant lastiger te maken om opnames te bekijken?
En zelf als er geen verborgen agenda is met de opnames is nu tegenwoordig een verrassing lukt het of niet mijn opname.
En daar ligt de fout volgens mij er is weer een update gedaan en je ziet het overal weer klachten met opnames.
Zijn weer vertrokken voor weken voor PX een antwoord zal geven.
Betreffende de tv gids er is geen enkele zender die verkeerde programma wil geven is volledig is in hun nadeel.
Dus zoals de opnames zit er weer bug in de software voor de tv gids.
Zoals gewoonte PX en jullie leren het maar niet.
Test jullie software goed voor jullie update doen.
En nu wachten tot een PX medewerker een antwoord geeft.
Waar is de tijd van de video recorder of dvd recorder... Al die toestanden had je niet, maar je kon maar één programma tegelijk opnemen. Toen spoelde we ook de reclame door, dus dat probleem bestaat al van de jaren 80'.... Hoop dat het snel zal gaan, dat je nog alleen kunt kijken zoals Netflix! Je kiest wanneer, wat en hoe! Zo zou het met alle zenders moeten zijn. De technologie is er nu, nog de media providers nog mee willen! Maar ze hebben bang dat ze geld mislopen.....
Was ook nog een tijd van voor de computers cel :-)
Vanaf de start van de nieuwe look van PX zijn de problemen gestart en krijgen nu al 2 jaar te horen het komt in orde met de volgende update.
Nu terug na de update terug volop problemen PX.
Ik snap als dummy dat het geen gemakkelijke zaak is voor de programmeurs om dit in orde te brengen.
Maar aub wees eerlijk vertel ons dat is er mislopen zodat wij als klant info erover hebben.
Jullie snappen het maar niet oneerlijke info of misleidende reclame.
Klanten zijn niet meer dom.
Vanaf de start van de nieuwe look van PX zijn de problemen gestart en krijgen nu al 2 jaar te horen het komt in orde met de volgende update.
Nu terug na de update terug volop problemen PX.
Ik snap als dummy dat het geen gemakkelijke zaak is voor de programmeurs om dit in orde te brengen.
Maar aub wees eerlijk vertel ons dat is er mislopen zodat wij als klant info erover hebben.
Jullie snappen het maar niet oneerlijke info of misleidende reclame.
Klanten zijn niet meer dom.
Dat is nu de mode overal...Partick.
Klanten krijgen nog bijna nergens een goede service na de aankoop! Niet alleen bij Proximus of Telenet, ook in winkels! In de tijd van de communicatie, draait alles om zo weinig mogelijk communicatie te geven. Zo is het toch precies.... Vanaf het gebruik van de Callcentrum, is het een ramp geworden. Ik help wat mensen met hun Computer en hun verbindingen! En wat een stom antwoord dat ik soms krijg! Ik heb zelfs na 12 telefoons en met aandringen! Een voorstel gedaan om iets op te lossen, en die oplossing ging vanzelf! Rare manier van werken, als je als klant zelf een oplossing moet voorstellen aan een helpdesk. IK zeg wel het is niet alleen bij Proximus! Ook bij de andere providers, of winkels.
Klanten krijgen nog bijna nergens een goede service na de aankoop! Niet alleen bij Proximus of Telenet, ook in winkels! In de tijd van de communicatie, draait alles om zo weinig mogelijk communicatie te geven. Zo is het toch precies.... Vanaf het gebruik van de Callcentrum, is het een ramp geworden. Ik help wat mensen met hun Computer en hun verbindingen! En wat een stom antwoord dat ik soms krijg! Ik heb zelfs na 12 telefoons en met aandringen! Een voorstel gedaan om iets op te lossen, en die oplossing ging vanzelf! Rare manier van werken, als je als klant zelf een oplossing moet voorstellen aan een helpdesk. IK zeg wel het is niet alleen bij Proximus! Ook bij de andere providers, of winkels.
Ik heb gisteren nog eens (was al een tijd geleden) een herstart van mijn b-box3 Sagemcom gedaan omdat mijn Wifi 5,0Ghz was weggevallen, en het 2,4Ghz signaal een failed authentification gaf alhoewel het paswoord correct was; .an ook maar gelijk mijn V4 een factory reset gegeven. Duurde wél meer dan een kwartier of zo. Het Wifi-signaal was weer OK en ik had gisteravond geen problemen met opnames; Van Gils en Gasten (die voorheen problemen gaf bij het afspelen) was wél uit de planning verdwenen en heb ik dus terug als serie geprogrammeerd vanop mijn tablet (Px TV app.). En gisteren liep dan alles terug op wieltjes...voor hoelang weet ook ook niet.
Het vreemde in gans de historie is dat ik van bij de aanvang met mijn 2 V5-c decoders ab-so-luut GEEN problemen had ! Er is ook GEEN firmware upgrade gebeurd .. dus vermoed ik dat de problemen liggen bij een "upgrade" aan de kant van Proximus (sinds een 2-tal weken? oid?). Het is IMHO ook GEEN probleem aan de kant van de decoders want beide decoders vertonen exact hetzelfde probleem op hetzelfde moment .. dat is een beetje te veel toeval .. resetten helpt trouwens niet ! ..
.. en TV-replay kijken ? ... bah ja .. dat wordt dan wel een voltijdse opdracht, maar ik doe, helaas, ook nog een paar andere dingen om mijn dag/nacht door te krijgen LOL ! .. "set it and forget it" ligt schijnbaar reeds lang achter ons ... vreemd dat men daar bij PX plots uit de lucht komt gevallen voor dit probleem .. allez zeg .. is er daar bij PX niemand die de functionaliteit van hun systeem van nabij opvolgt ? dat kan toch niet zijn ? 😃
.. en TV-replay kijken ? ... bah ja .. dat wordt dan wel een voltijdse opdracht, maar ik doe, helaas, ook nog een paar andere dingen om mijn dag/nacht door te krijgen LOL ! .. "set it and forget it" ligt schijnbaar reeds lang achter ons ... vreemd dat men daar bij PX plots uit de lucht komt gevallen voor dit probleem .. allez zeg .. is er daar bij PX niemand die de functionaliteit van hun systeem van nabij opvolgt ? dat kan toch niet zijn ? 😃
Ik ga dit moeten laten nakijken door onze ingenieurs.
Kan je me paar voorbeelden geven.
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
bedoelt men dat mijn voorbeelden niet illustratief genoeg zijn om de zooi te debuggen ? 😠
Vanaf de start van de nieuwe look van PX zijn de problemen gestart en krijgen nu al 2 jaar te horen het komt in orde met de volgende update.
Nu terug na de update terug volop problemen PX.
Ik snap als dummy dat het geen gemakkelijke zaak is voor de programmeurs om dit in orde te brengen.
Maar aub wees eerlijk vertel ons dat is er mislopen zodat wij als klant info erover hebben.
Jullie snappen het maar niet oneerlijke info of misleidende reclame.
Klanten zijn niet meer dom.
Ik weet niet over welke "update "u spreekt maar de firmware van mijn decoders (V5-c) heeft nog steeds dezelfde identificatie als die die uitgevoerd werd kort nadat ik ze geinstalleerd heb ... er is sindsdien geen nieuwe FW update gebeurd op mijn decoders, dus het probleem ligt volgens mij daar niet. Het heeft maanden(?) op weinig na correct gefunctionneerd, pas de laatste 2? weken gaat de boel over kop met de regelmaat van de klok ...
Vanaf de start van de nieuwe look van PX zijn de problemen gestart en krijgen nu al 2 jaar te horen het komt in orde met de volgende update.
Nu terug na de update terug volop problemen PX.
Ik snap als dummy dat het geen gemakkelijke zaak is voor de programmeurs om dit in orde te brengen.
Maar aub wees eerlijk vertel ons dat is er mislopen zodat wij als klant info erover hebben.
Jullie snappen het maar niet oneerlijke info of misleidende reclame.
Klanten zijn niet meer dom.
Ik weet niet over welke "update "u spreekt maar de firmware van mijn decoders (V5-c) heeft nog steeds dezelfde identificatie als die die uitgevoerd werd kort nadat ik ze geïnstalleerd heb ... er is sindsdien geen nieuwe FW update gebeurd op mijn decoders, dus het probleem ligt volgens mij daar niet. Het heeft maanden(?) op weinig na correct gefunctionneerd, pas de laatste 2? weken gaat de boel over kop met de regelmaat van de klok ...
Denk vanaf ze die nieuwe Tuttimus abonnement hebben, loopt alles in het honderd. Wat dat juist ermee te maken heeft weet ik niet, maar vanaf toen ongeveer loopt alles in het honderd bij Proximus. Ze hebben zender weg gedaan bijgevoegd enz..Misschien hebben ze daar mee een bug.... Dus uw decoder zal het niet zijn maar het kan bij hun zijn....
Denk vanaf ze die nieuwe Tuttimus abonnement hebben, loopt alles in het honderd. Wat dat juist ermee te maken heeft weet ik niet, maar vanaf toen ongeveer loopt alles in het honderd bij Proximus. Ze hebben zender weg gedaan bijgevoegd enz..Misschien hebben ze daar mee een bug.... Dus uw decoder zal het niet zijn maar het kan bij hun zijn....
Daar zegt ge zoiets !! 't zou nog best waar kunnen zijn ook !
Hier weer problemen met opnamen!!! Op één. zondag.6 om 21.25 uur Professor.T
Ingesteld en Kalmte kan u redden is helemaal opgenomen met een heel klein deeltje Professor.T...
Wilde met TV Replay zien, dat gratis is bij mijn abonnement Tuttimus...blijkbaar nog niet actief!!!
Probleem na probleem.... En veel info krijgt m'n niet...schande dat ze zo de klanten behandelen!
grt Marcel
Ingesteld en Kalmte kan u redden is helemaal opgenomen met een heel klein deeltje Professor.T...
Wilde met TV Replay zien, dat gratis is bij mijn abonnement Tuttimus...blijkbaar nog niet actief!!!
Probleem na probleem.... En veel info krijgt m'n niet...schande dat ze zo de klanten behandelen!
grt Marcel
Tuttimus abonnement bedoel ik.
Vanaf die dag zijn er weer volop de problemen begonnen met de opnames die spaak lopen.
En er loop zekers iets spaak als je een tv uitzendingen laat herstarter, en hier heb je een voorbeeld:
Het journaal op één
Voor uitspoelen lukt maar terugspoelen NADA niet mogelijk. of andere programma's voor de start van Tuttimus lukte het wel.
Vanaf die dag zijn er weer volop de problemen begonnen met de opnames die spaak lopen.
En er loop zekers iets spaak als je een tv uitzendingen laat herstarter, en hier heb je een voorbeeld:
Het journaal op één
Voor uitspoelen lukt maar terugspoelen NADA niet mogelijk. of andere programma's voor de start van Tuttimus lukte het wel.
Vanaf die dag zijn er weer volop de problemen begonnen met de opnames die spaak lopen.
En er loop zekers iets spaak als je een tv uitzendingen laat herstarter, en hier heb je een voorbeeld:
Het journaal op één
Voor uitspoelen lukt maar terugspoelen NADA niet mogelijk. of andere programma's voor de start van Tuttimus lukte het wel.
Ik heb daarstraks nog gebeld naar Proximus, daar zegde ze dat het met het zomer winteruur zou komen en dat er nog mensen waren met hetzelfde probleem! Ik denk dat er heel veel problemen zijn! Die niets met zomer winter uur heeft te maken, maar meer met de veranderingen van de abonnementen! Zodat de software bij hunzelf niet goed werkt en heel veel bugs heeft! IT'ers ontwikkelen software, maar deze is nog niet goed verder getest, voor ze het vrijgeven! Dat zie je tegenwoordig veel, zie de Samsung die ontploft enz... Vroeger werd alles eerst heel goed getest en dan pas op de markt, maar nu. Is het wenen met de kraan open... Zie de stunt van Windows.10 waar ze de mensen gebruiken als testers! Mensen die niets kennen van software en zo dikwijls naar de winkels moeten lopen omdat iets niet werkt in het begin ven Windows.10... Noem het misbruik maken van mensen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.